تدارک حمله ۲۰هزارنفری به داعش برای آزادی موصل

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری دیار میرزا شورای استانی نینوا اعلام کرد که ۲۰ هزار نفر برای آزادسازی موصل از سیطره تروریست های داعش مشارکت خواهند کرد. الکیکی رییس شورای استان نینوا در گفت و گو با شبکه عراقی سومریه نیوز گفت: ۲۰ هزار نفر از ۴ گروه در آزادسازی موصل شرکت خواهند […]

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری دیار میرزا شورای استانی نینوا اعلام کرد که ۲۰ هزار نفر برای آزادسازی موصل از سیطره تروریست های داعش مشارکت خواهند کرد.

الکیکی رییس شورای استان نینوا در گفت و گو با شبکه عراقی سومریه نیوز گفت: ۲۰تدارک حمله ۲۰هزارنفری به داعش برای آزادی موصل هزار نفر از ۴ گروه در آزادسازی موصل شرکت خواهند کرد. وی در عین حال اشاره ای به این گروه ها نکرد.

رییس شورای استان نینوا خاطرنشان کرد که نقشه عملیات در دست بررسی و تهیه است و ساعت صفر برای شروع آن بعد از تکمیل و فراهم شدن تمام شرایط تعیین خواهد شد.

الکیکی تاکید کرد: هنوز تعداد قابل توجهی از نیروهای داوطلب مردمی برای ثبت نام به پایگاه های آموزشی مراجعه می کنند.

سیدو جتو نجاری رییس فراکسیون برادری و همزیستی در شورای استانی نینوا نیز امروز گفت: اقدامات لازم برای ایجاد پایگاه آموزشی و تشکیل یک نیروی داوطلب مردمی برای شرکت در عملیات آزادسازی نینوا از سلطه تروریست های داعش در حال انجام است و هماهنگی میان بغداد و اربیل در این زمینه ادامه دارد.

/العالم

Share