فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش

بیمارستان نیروی دریایی در انزلی افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش گفت: بیمارستان نیروی دریایی در انزلی تکمیل شده و به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش گفت: بیمارستان نیروی دریایی در انزلی تکمیل شده و به زودی افتتاح می‌شود.

hadad_9685 (2)امیر افشین رضایی‌حداد ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه انزلی، اظهار کرد: نیروی دریایی به فرموده مقام معظم رهبری یک نیروی راهبردی است.

وی با بیان اینکه منافع بسیار زیادی در دریا داریم که بخش عمده‌ای مغفول مانده و باید بیشترین بهره را از دریا ببریم، افزود: از برکات انقلاب اسلامی خدمت نیروی دریایی به مردم کشور خودمان و استکبارستیزی بود و امروز به دنیا ثابت کرده‌ایم برای اعتلای اهداف نظام تلاش کنیم.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با تصریح بر اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تحریم‌های غرب با خودباوری به عزت رسیدیم، گفت: امروز از تجهیزات به روزتر و کارآمدتر ساخت کشورمان برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

رضایی‌حداد با اشاره به آمادگی منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش برای الحاق ناوشکن دماوند به این ناوگان، خاطرنشان کرد: اسکله پهلوگیری و تجهیزات الحاق ناوشکن دماوند به نیروی دریایی آماده شده است و منتظر تصمیم مسئولان هستیم.

وی با تصریح بر حضور قدرتمند نیروی دریایی در آب‌های آزاد و بین‌المللی تصریح کرد: تأمین امنیت کشتی‌های تجاری در خلیج عدن، تنگه مالاکا و تنگه هرمز از افتخارات نداجا است.

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه نیروهای نظامی وظیفه اصلی‌اشان تأمین امنیت است، گفت: وقتی امنیت باشد کارهای فرهنگی و اقتصادی قابل اجرا است و نیروی دریایی نیروی راهبردی در خدمت مردم است.

رضایی‌حداد با اشاره به فعالیت‌های خدماتی، فرهنگی و اجتماعی ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش، گفت: بیمارستان نیروی دریایی در انزلی تکمیل شده و به زودی افتتاح می‌شود./تسنیم

Share