هافبک تیم داماش گیلان :

بچه ها از یکدیگر پول قرض می کنند/خط موبایلم به دلیل پرداخت نکردن قبض قطع شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حمید خدابنده لو در مورد مشکلات مالی داماشی ها تشریح کرد: واقعیتش این است که وضعیت مالی خوبی نداریم و بچه ها از یکدیگر پول قرض می کنند تا امرارمعاش کنند؛ حتی خط موبایلم به دلیل پرداخت نکردن قبض آن قطع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در فصل گذشته بازیکنی کم نام و نشان با وجود هم پستی های نام آشنا به مرور جای خود را در ترکیب داماش تثبیت کرد و هفته گذشته هم در برابر صنعت نفت آبادان اولین گل خود را برای داماش گیلان به ثمر رساند تا بهانه ای شود که به سراغ این هافبک ۲۴ ساله داماشی ها برویم.

images (3)

حمید خدابنده لو که خودش هم اذعان دارد که در فصل گذشته و اولین سال حضورش در داماش فکر نمی کرد آنقدر برای داماشی ها وارد بازی شود، در این فصل یکی از یازده بازیکن فیکس داماش گیلان در دیدارهای گذشته بوده است.

 هافبک داماش گیلان در مورد عملکرد تیمش  گفت: قطعا با پتانسیلی که در داماش وجود دارد میتوانستیم بهتر باشیم ولی باتوجه به مشکلات مالی و داوری که تیم با آن گریبانگیر شده است نتیجه خوبی گرفته ایم.

 وی در مورد مشکلات مالی داماشی ها تشریح کرد: واقعیتش این است که وضعیت مالی خوبی نداریم و بچه ها از یکدیگر پول قرض می کنند تا امرارمعاش کنند؛ حتی خط موبایلم به دلیل پرداخت نکردن قبض آن قطع شده است. ما اول فصل هم پولی نگرفتیم اما ان شاالله این دو بازی را هم بتوانیم با نتایج خوب به انجام برسانیم تا طبق قولی که به ما دادند نیم فصل مشکلات مالی تیم حل شود و بتوانیم نتایج بهتری بگیریم و کاندیدای صعود باشیم. لیاقت فوتبال رشت حضور در لیگ برتر است.

 خدابنده لو در پاسخ به دلیل کم فروغ بودنش در این فصل چنین گفت: از عملکرد خودم در این فصل راضی نیستم زیرا من پستم پشت مهاجم هست و به تشخیص مربی در پست هافبک راست بازی کرده ام که تمام تلاشم را انجام داده ام و هرجا که صلاح بدانند من وظیفه دارم که بازی کنم.

وی که در بین دوستانش ملقب به “حمید ورون” است، در مورد این لقب گفت: در زمان کودکی وقتی که کچل می کردم شبیه “ورون” هاقبک آرژانتینی می شدم و به همین دلیل از آن زمان دوستانم با این اسم مرا صدا می زنند.

 حمید خدابنده لو در پایان خطاب به هواداران داماش گفت: از  هواداران داماش که در همه حال از ما حمایت می کنند تشکر می کنم و از صمیم قلب می گویم این بازیکنان فقط به عشق این هواداران وارد زمین می شوند. ان شاالله با کسب نتیجه ی خوب در برابر شهرداری بندرعباس و سیاه جامگان بتوانیم نیم فصل را با رتبه ای خوب به پایان برسانیم و در نیم فصل دوم به جایگاهی شایسته و در حد انتظار این هواداران دست یابیم تا بتوانیم جواب حمایت های هوادارانمان را بدهیم./وارش اسپرت

Share