انتقاد جعفرزاده از مدیران پروازی

به عدم ساکن بودن مدیران در منطقه ماموریتی به شدت معترضیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده تاکید کرد: دولت باید تمام مدیران را به همراه خانواده، مکلف به سکونت در منطقه ماموریتی کند و در غیر اینصورت از انتصاب آنان جلوگیری به عمل آورد.

با تمام غوغا سالاری‌ها و جوسازی‌ها، مجلس کار خود را در مورد تحقیق و تفحص از بنیاد شهید انجام داده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد که دولت جلوی انتصاب مدیران پروازی را بگیرد و گفت: ما اکنون شاهد صادرات از مناطق آزاد نیستیم و این مناطق به یک شریان واردات مفسد انگیز برای کشور تبدیل شده اند.
jafarzade_6675 (5)غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در رابطه با حضور مدیران پروازی در مناطق آزاد، گفت: در بسیاری از حوزه ها، مشکل عدم حضور مدیران در حوزه ماموریتی وجود دارد و تجربه نشان داده که اگر آنها در محل ماموریت خودساکن نشوند، مدیران موفقی نخواهند بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نکته جالب اینکه، مدیران پروازی هزینه های رفت و آمد خود را از محل اعتبارات دستگاه پرداخت می کنند و به عقیده بنده، اگر همین هزینه های رفت و آمد از حساب شخصی آنها کسر شود، دیگر شاهد اتفاقات این چنینی نخواهیم بود.

وی تاکید کرد: دولت باید تمام مدیران را به همراه خانواده، مکلف به سکونت در منطقه ماموریتی کند و در غیر اینصورت از انتصاب آنان جلوگیری به عمل آورد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: حضور نداشتن خانواده در کنار مدیران، دغدغه آنها را افزایش داده و به عقیده بنده این امر نیز باید مورد توجه قرار گیرد، البته نمی توان این موضوع را اجبار کرد، اما ما به عدم ساکن بودن مدیران در منطقه ماموریتی به شدت معترض هستیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم همچنین با انتقاد از تبدیل مناطق آزاد به قطب واردات، به جای قطب صادرات نیز گفت: شکی در وجود تحرک در مناطق آزاد نیست، اما مسیر کنونی با نقطه ترسیم شده برای تشکیل مناطق آزاد، فاصله بسیاری دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما اکنون شاهد صادرات از مناطق آزاد نیستیم و این مناطق به یک شریان واردات مفسد انگیز برای کشور تبدیل شده اند، از این رو ضروری بوده که هرچه زودتر جلوی آن گرفته شود./خانه ملت
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share