بررسی مشکلات بندر چمخاله با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محفوظی معاون وزیر راه و شهرسازی و جهاندیده معاون سازمان بنادر و دریانوردی کشور در لنگرود حاضر شده و مسایل مربوط به پروژه بندر چمخاله را بررسی نمودند.   در این بازدید که روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه صورت گرفت ، مهرداد لاهوتی عنوان نمود: پیگیر این موضوع هستیم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محفوظی معاون وزیر راه و شهرسازی و جهاندیده معاون سازمان بنادر و دریانوردی کشور در لنگرود حاضر شده و مسایل مربوط به پروژه بندر چمخاله را بررسی نمودند.

unnamlahooti  در این بازدید که روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه صورت گرفت ، مهرداد لاهوتی عنوان نمود: پیگیر این موضوع هستیم تا مراحل اجرای پروژه بندر چمخاله نهایی گردد.

جهاندیده معاون سازمان بنادر هم با مهم دانستن توسعه بنادر کوچک در کشور گفت: امروزه موفق ترین بنادر در دنیا بنادری هستند که توسط بخش خصوصی اداره می شوند.

 وی همچنین افزود: سازمان  تمایل دارد که پیمانکار پروژه بندر چمخاله از بخش خصوصی باشد و دولت هم  آمادگی پرداخت تسهیلات به هر میزانی که پیمانکار بخواهد با سود صفر درصد و مدت تنفس مناسب را دارد.

معاون سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: پتانسیل شهرستان لنگرود و به خصوص شهر چاف و چمخاله به گونه ای است که بندر چمخاله  می تواند بهترین بندر توریستی کشور باشد.

Share