جعفرزاده عضو کمیسیون برنامه, بودجه و محاسبات مجلس

بررسی بودجه در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق تا پایان بهمن نهایی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،غلامعلی جعفرزاده اظهار کرد: ما مترصد این هستیم که تا آخر بهمن بررسی بودجه در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق تمام شود و لایحه بودجه ۹۴ در صحن علنی مجلس بررسی شود و ایرادات احتمالی شورای نگهبان نیز برطرف شود تا آخر بهمن قانون بودجه را به دولت تحویل دهیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت که کار بررسی بودجه در مجلس تا پایان بهمن‌ماه نهایی می‌شود.

غلامعلی جعفرزاده اظهار کرد: ما مترصد این هستیم که تا آخر بهمن بررسی بودجه در کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق تمام شود و لایحه بودجه ۹۴ در صحن علنی مجلس بررسی شود و ایرادات احتمالی شورای نگهبان نیز برطرف شود تا آخر بهمن قانون بودجه را به دولت تحویل دهیم.

۴۹۰bcacc9ebbed44676b37a9f508092f_XLوی افزود: در این صورت دولت در فرصت یک‌ماهه اسفندماه آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها را برای دستگاه‌ها ارسال خواهد کرد تا بتوانیم منظم‌تر از هر سالی سال ۹۴ را آغاز کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید بر ضرورت رعایت انضباط مالی تصریح کرد: دولت در سال جاری و سال گذشته لایحه بودجه را در موعد مقرر به مجلس ارائه کرده ما هم باید سریع‌تر کار بررسی بودجه را در مجلس به اتمام برسانیم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطرنشان کرد: ان‌شاالله سال ۹۴ سالی خواهد بود که تمام دستگاه‌ها ، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های خود را می‌دانند و این سال با اعتبار و بودجه مشخصی آغاز خواهد شد.

جعفرزاده در پایان گفت که در مدت تعطیلات دو هفته‌ای مجلس شورای اسلامی نمایندگان پیشنهادات خود را در مورد لایحه بودجه به کمیسیون های تخصصی ارائه می‌دهند.
/ایسنا

Share