فرماندار شهرستان رشت

برخی پایگاهای خبری بدون مجوز به دنبال جریان سازی و بد اخلاقی رسانه‌ای هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار رشت در واکنش به خبر منتشرشده یکی از پایگاههای خبری مبنی بر تحلیل گفتگوی وی با خبرگزاری ایلنا گفت: با وجود تاکید بنده به رسانه‌ها برای حفظ آرامش و کمک به تعالی مدیریت شهری، برخی به دنبال جریان سازی و بد اخلاقی در جامعه هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار رشت در واکنش به خبر منتشرشده یکی از پایگاههای خبری مبنی بر تحلیل گفتگوی وی با خبرگزاری ایلنا گفت: با وجود تاکید بنده به رسانه‌ها برای حفظ آرامش و کمک به تعالی مدیریت شهری، برخی به دنبال جریان سازی و  بد اخلاقی در جامعه هستند.

mahdavi_3407سید عیسی مهدوی ، افزود: مانند همیشه از همگان خواستار ایجاد فضایی آرام هستم تا اعضای شورا بتوانند شهرداری با درایت برای شهر رشت انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: برخی که به دنبال بد اخلاقی رسانه‌ای هستند، صحبتهای ارشادی بنده را به نحوی خاص تحلیل کرده‌اند که با این کار موجب بد اخلاقی دیگری شدند.

فرماندار رشت عنوان کرد: هدف از اینکه عنوان کردم، شهردار از اعضای شورا نباشد بهتر است، یک نکته پیشنهادی و ارشادی بود که در افکار عمومی نقش بسته است.

مهدوی بیان کرد: بنده از طرف آقای استاندار اظهار نظری کرده  و فقط برداشت شخص خود را نسبت به فضای عمومی استان به صورت دلسوزانه و خیرخواهانه برای شورا و منافع مردم مطرح کردم که قطعاً آقای استاندار اگر بخواهد نظری داشته باشد به صورت شفاف و بدون واسطه بیان می‌کنند، کما اینکه ایشان بارها نظرات خود را در خصوص شورا در رسانه‌های مختلف استان بیان کرده‌اند.

وی گفت: اگر کسانی دلسوز شهر هستند باید فضا را طوری مهیا کنند تا اعضای شورا بتوانند شهرداری با درایت را برای کلانشهر رشت انتخاب کنند و از ایجاد جوسازی و بد اخلاقی در جامعه پرهیز کنند.

مهدوی گفت: تحلیل مطالبی را که در یکی از پایگاهای خبری بدون مجوز رشت در خصوص نظر بنده درباره اعضای شورای شهر رشت منتشر شده است تکذیب می‌کنم.
/ایلنا
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share