عضو شورای اسلامی شهر خمام

برخی مدیران کل گیلان برخورد نامناسبی با شوراهای بخش دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای اسلامی شهر خمام گفت: برخی از مدیران کل گیلان پاسخگوی شوراهای بخش و روستاها نیستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای اسلامی شهر خمام گفت: برخی از مدیران کل گیلان پاسخگوی شوراهای بخش و روستاها نیستند.
ghiasie1409302221877جلیل غیاثی عصر امروز در جلسه شورای اسلامی این شهرستان با انتقاد از نحوه برخورد برخی مدیران کل، اظهار کرد: برخی مدیران کل برخورد نامناسبی با اعضای شورا و شهردار شهرها و بخش‌ها دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه کاهش ۳۰ درصدی بودجه عمرانی کشور مشکلاتی را به ویژه در بخش‌ها و روستاها ایجاد کرده است برخی از مدیران کل گیلان پاسخ درستی نمی‌دهند.

عضو شورای اسلامی شهر خمام به برخورد یکی از مدیران کل با وی و شهردار این شهر اشاره کرد و گفت: در حالی که همه ما تلاش می‌کنیم تا در برخورد با مردم تکریم ارباب رجوع را داشته باشیم، آقای مدیر کل حتی حاضر نیست ما را به حضور بپذیرد.

غیاثی تصریح کرد: رئیس دفتر این مدیرکل نیز به گونه‌ای برخورد کرد که در شان نبوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون دو بار این مدیر کل برخورد نامناسبی با اعضای شورا و شهردار بخش خمام داشته است، خاطرنشان کرد: این نوع برخوردها بین مسئولان فاصله می‌اندازد و مشکلات افزایش می‌یابد.

محرمعلی رسولی عضو شورای بخش کوچصفهان نیز از کمبود گاز مایع در این بخش ابراز گله‌مندی کرد و با توجه به سردی هوا خواستار توجه مسئولان به این مشکل شد.

/فارس

Share