غلامعلی حداد عادل

برخی شبکه های اجتماعی حکم شراب در قرآن را دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه شبکه های اجتماعی هم آثار سوء و هم آثارمثبت دارد، گفت: برخی از آنها هم حکم شراب در قرآن را دارد به این معنا که آثار سوء و زیان آن بیش از آثار مثبت آن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه شبکه های اجتماعی هم آثار سوء و هم آثارمثبت دارد، گفت: برخی از آنها هم حکم شراب در قرآن را دارد به این معنا که آثار سوء و زیان آن بیش از آثار مثبت آن است.۵۲۶۳۳_orig

غلامعلی حداد عادل ،‌ درباره فعالیت شبکه های اجتماعی، گفت: برخی از این شبکه هاهم حکم شراب در قران را دارد همانطور که خداوند در قران درباره آن می گوید زیانش بیشتر از سود آن است.

نماینده مردم تهران،‌ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: تشخیص مصادیق و شیوه برخورد با این شبکه ها را باید شورای عالی فضای مجازی بر اساس کارهای کارشناسی و در نظر گرفتن راهبردهای ارزشی و فرهنگی کشور تعیین کنند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:‌ فضای مجازی چند سال پیش از سوی رهبری معظم مورد توجه و بحث و بررسی قرار گرفت که نتیجه آن تاسیس مرکزعالی فضای مجازی و شورای عالی فضای مجازی شد چرا که این گونه امور ظریف است و ابعاد مختلف دارد و مقرر شد در این امور آن شورا تصمیم گیری کند./خانه ملت

Share