جعفرزاده در جلسه بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان رشت

برای بررسی مشکلات هر ۱۵ روز یک وزیر به گیلان سفر می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت همچنین یادآورشد: در جلسه اخیر مجمع نمایندگان گیلان تصمیم بر این شد برای بررسی و رفع مشکلات هر ۱۵ روز یک وزیر به استان سفر کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده در جلسه بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان رشت که با حضور نمایندگان مجلس و مدیران دستگاههای اجرایی در فرمانداری رشت برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرarticleستان رشت دارای یک سوم جمعیت گیلان می باشد کمتر از ۱۲ درصد اعتبارات استان به این شهر تعلق گرفته است و این عادلانه نیست.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: از مجموع بودجه کشور ۸۳ درصد آن در اختیار وزرا می باشد.

جعفرزاده تصریح کرد: هر دستگاهی مطالبات و دیون خود را در تمامی حوزههای اجرایی شهرستان رشت تا پایان سال ۹۲ با تایید ذی حساب جمع آوری کرده و در اختیار ما نمایندگان قرار دهند تا بتوانیم به درستی از مطالبات به حق شهرستان رشت دفاع کنیم.

وی در ادامه افزود: معاونت برنامه ریزی و راهبردی مجلس متعهد شده است هر پروژه ای در کشور تا پایان سال به اتمام رسد اعتباراتش را تامین نماید لذا مدیران دستگاههای اجرایی لیست اعتبارات مالی پروژه هایی که تا پایان سال اتمام و یا بیش از ۷۵ درصد پیشرفت داشته را جهت اختصاص اعتبار در اختیار ما نمایندگان قرار دهند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلفیق نبض بودجه کشور است  و سال گذشته ۱۰ در صد از اعضای کمیسیون تلفیق را گیلانی ها تشکیل می دادند افزود: تمام تلاشمان این است که امسال گیلان را به وزن ۱۵ درصد رسانده تا فراکسیون شمال ۴۰ درصد از وزن تلفیق را دارا باشد.

نماینده مردم رشت همچنین یادآورشد: در جلسه اخیر مجمع نمایندگان گیلان تصمیم بر این شد برای بررسی و رفع مشکلات هر ۱۵ روز یک وزیر به استان سفر کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه پیش نویس لایحه بودجه سال ۱۳۹۴ در حال تهیه است باید سهم اعتبارات دستگاههای اجرایی افزایش و سهم ملی و استانی تغییر یابد.
/شاهدشمال
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share