برادرزاده سیاوش قمیشی به خشونت جنسی متهم شد+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سایت انگلیسی بی بی سی فارسی (BBCPERSIAN) در خبری به اخراج مجری کانادایی ایرانی شبکه سی بی سی (CBC) اشاره کرده و با پررنگ کردن ایرانی بودن این فرد، علت اخراجش را روابط خشن دانسته است. بی بی سی فارسی نوشته است: از یک هفته پیش که ژیان قمیشی، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سایت انگلیسی بی بی سی فارسی (BBCPERSIAN) در خبری به اخراج مجری کانادایی ایرانی شبکه سی بی سی (CBC) اشاره کرده و با پررنگ کردن ایرانی بودن این فرد، علت اخراجش را روابط خشن دانسته است.

ژیان-قمیشیبی بی سی فارسی نوشته است: از یک هفته پیش که ژیان قمیشی، مجری مشهور ایرانی‌تبار شبکه سی‌بی‌سی کانادا اخراج شد بحث‌های داغی درباره این موضوع درگرفته است.

چند ساعت پس از انتشار خبر اخراج ژیان قمیشی از طرف سی‌بی‌سی، خود او علت آن را فاش کرد: دوست‌دختر سابق او متهمش کرده بود که در رابطه با او خشن بوده است.

ژیان قمیشی که بیماری روحی و روانی دارد و خود به آن معترف است، می‌گوید از سی‌بی‌سی شکایت می‌کند و بیش از ۵۰ میلیون دلار خسارت خواهد خواست که چرا او را بر سر آنچه در اتاق خوابش گذشته اخراج کرده و به شهرت و اعتبارش ضربه زده‌اند.

قمیشی دچار نوعی بیماری روانی است

سی‌بی‌سی شبکه ملی کانادا است و ژیان قمیشی هم یکی از مشهورترین مجریان و ستاره‌های برنامه‌های موسیقی و فرهنگی آن بوده است. پست فیسبوکی که او در آن این مسائل را شرح داد تا به حال نزدیک ۳۹ هزار بار توسط دیگران به اشتراک گذاشته شده است.

تنها چند ساعت بعد از توضیح آقای قمیشی، روزنامه تورنتواستار گزارشی منتشر کرد که در آن چهار زن دیگر، بدون افشای هویتشان، ژیان قمیشی را به رفتار خشن در رابطه شان متهم کرده اند.

بنابر ادعای این زنان، ژیان قمیشی وقتی با آنها بیرون می‌رفته است به این اشاره می‌کرده که از رابطه خشن لذت می‌برد اما اطمینان می‌داده که آنها را خلاف میلشان به این شکل رابطه وادار نمی‌کند.

با این حال این زنان در مصاحبه با تورنتواستار ادعا کردند که ژیان قمیشی بدون رضایت آنها را زده، گلویشان را تا سرحد خفگی فشار داده و مجبورشان کرده، تسلیم شوند.

وی متهم به آزار جنسی زنان در کاناداست.

460x(3)انتشار همه این اخبار در یک روز موجی از اظهارنظرها را برانگیخت و فقط طی روز یکشنبه هفته گذشته بیشتر از ۲۰ هزار کاربر توییتر ناراحتی خود را از ابعاد مختلف ماجرا ابراز کردند.

در آغاز بسیاری با ژیان قمیشی همدردی می‌کردند و می‌گفتند چرا کسانی که می‌گویند سال‌ها پیش این اتفاق‌ها برایشان افتاده همان موقع به دادگاه نرفته‌اند. خود او هم این سوال را مطرح کرده بود که چرا اتهامات به طور رسانه‌ای، و نه از طریق حقوقی و قضایی، پیگیری شده است.

اما با گسترده‌تر شدن ابعاد ماجرا موج حمایت کمی‌فرو نشست. روزنامه تورنتواستار علاوه بر زنان قبلی با چند زن دیگر هم مصاحبه کرد.

با این حال پلیس تورنتو اعلام کرد که تا روز پنج‌شنبه هیچ شکایت رسمی‌به آنها نرسیده است. پیگیری رسمی‌و قضایی پرونده روز جمعه آغاز شد.

کمپین آنلاینی هم به راه افتاد تا برای بازگشت ژیان قمیشی به سی‌بی‌سی امضا جمع کند، اما در عین حال با بالا گرفتن اتهامات، برخی حمایتشان را پس گرفتند. بحث‌ها همچنان داغ ماند و به نظر می‌رسد ژیان قمیشی در حال از دست دادن طرفدارانش است. او اعلام کرده است که با اتهامات از مسیر قضایی روبرو می‌شود و مایل به پاسخگویی درباره آنها در فضای رسانه‌ای نیست.

گفتنی است بیماری‌های روحی و روانی از جمله مشکلاتی است که اغلب هنرمندان و بازیگران غربی از آن رنج می برند.
/امپراتوری دروغ

Share