بخشدار جدید شاندرمن معارفه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جلسه شورای اداری شهرستان ماسال و تودیع و معارفه بخشدار شاندرمن، با حضور مسئولین شهرستان، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا در مسجد جامع شاندرمن برگزار شد. فرماندار شهرستان ماسال در این جلسه با اشاره به زحمات و مجاهدت هایی که از سوی آحاد مردم و به خصوص حضرت […]

بخشدار شاندرمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جلسه شورای اداری شهرستان ماسال و تودیع و معارفه بخشدار شاندرمن، با حضور مسئولین شهرستان، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا در مسجد جامع شاندرمن برگزار شد.

بخشدار شاندرمنفرماندار شهرستان ماسال در این جلسه با اشاره به زحمات و مجاهدت هایی که از سوی آحاد مردم و به خصوص حضرت امام خمینی(ره) در جهت پیروزی انقلاب صورت پذیرفت مسئولیت در نظام اسلامی را امانتی در جهت خدمت به آحاد مردم و تحکیم ارزش های اسلامی دانست و افزود شهرستان ماسال بیش از ۱۳۷ شهید را در جهت حفظ و حراست از ارشهای اسلامی تقدیم انقلاب اسلامی نمودند.

محمود قاسم نژاد ادامه داد شهیدان از تمام هستی خود گذشتند تا ما امروز به راحتی و امنیت کامل بتوانیم زندگی نماییم که جا دارد با ادامه دادن راه آنها و زنده نگاه داشتن آرمان های آنان این نعمت بزرگ را قدر بدانیم.

وی دهه فجر را فرصت مناسبی برای قدردانی از نعمت انقلاب و انعکاس خدمات و عملکرد نظام اسلامی به مردم عنوان کرد و اضافه کرد تعدادی از پروژه های عمرانی شهرستان نیز در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

رییس شورای اداری شهرستان ماسال اظهار داشت خوشبختانه بعد از انقلاب اسلامی خدمات پرباری برای افزایش رفاه روستائیان صورت پذیرفته است و با وجود این که این خدمات با گذشته به هیچ وجه قابل مقایسه نیست،، باز هم جا دارد با مدیریت صحیح شرایط و امکانات زندگی در روستاها را به امکانات شهر ها نزدیک تر نماییم.

فرماندار ماسال با تاکید بر تلاش مضاعف شوراها و دهیاران در جهت ارتقاء وضعیت رفاهی و معیشتی مردم در روستاها بیان داشت با اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان و بودجه ای که در اختیار نماینده محترم شهرستان قرار دارد به دنبال کاستن از مشکلات مردم در روستاها هستیم.

قاسم نژاد آسفالت ۹ کیلومتر از راه های روستایی تا دهه مبارک فجر، رفع مشکلات آب شرب روستایی و گازرسانی به همه روستاهای شهرستان ماسال تا پایان سال ۹۴ را از جمله مهمترین خدمات دولت تدبیر و امید در روستاهای شهرستان ماسال برشمرد و ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و تعاملات بخشدار سابق شاندرمن ابراز امیدواری کرد بخشدار جدید نیز با توجه جدی به ارتقاء وضعیت رفاهی و معیشتی و همراه بودن با مردم زمینه بهبود خدمت گذاری به مردم روستاهای بخش شاندرمن را فراهم نماید و توصیه کرد همچون گذشته ضمن پیروی از ولایت امر مسلمین با تعامل سازنده با نماینده، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان و هماهنگی و همکاری با بسیج ،سپاه و دیگر نهادهای انقلابی موجب ارتقاء و توسعه بیش از پیش بخش شاندرمن شود.

وی هدف از تغییرات مدیریتی را دمیدن روح جدید به کار و بهبود خدمات رسانی به مردم دانست و با اشاره به سخنان قصار امام علی (ع) در خصوص ویژگی های زمامداران و لزوم همراهی و امر به معروف و نهی از منکر مردم در قبال حاکمان تصریح کرد باید با دوری کردن از فضای چاپلوسی و استفاده از مشورت صاحبنظران و آگاهان زمینه پیشرفت بیش از پیش شهرستان را فراهم نماییم.

زین العابدین فرج زاده بخشدار سابق شاندرمن نیز در ادامه ضمن تشکر از تعامل همه مسئولین و مردم با ایشان طی دوره بخشداری وی، نظام اسلامی را فرصتی دانست که با جانفشانی های شهدای انقلاب و تحمل رنج تبعید از سوی امام خمینی و رهبری منحصر به فرد ایشان در اختیار مردم قرار گرفت که باید با خدمت خالصانه به مردم و انتقال ارزشهای اسلامی به جوانان قدردانی از این نعمت را به جا آوریم.

سید رضا صفوی بخشدار جدید شاندرمن نیز در پایان این جلسه ابراز امیدواری کرد با حسن تعامل همه مسئولین به ویژه امام جمعه، فرماندار و نماینده ی شهرستان و با همراهی نخبگان و مردم شریف بتوانیم گام های مؤثری برای خدمت به مردم شریف بخش شاندرمن برداریم.

قابل ذکر است سید رضا صفوی فرزند امام جمعه فقید شهرستان ماسال از فرهنگیان شهرستان ماسال می باشد که ریاست ستاد انتخاباتی دکتر روحانی شهرستان ماسال را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان ماسال بر عهده داشت.
از غایبین سرشناس در این مراسم می توان به امام جمعه محترم ماسال، نماینده تالش و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اشاره نمود.
/ ماسال فردا

 

Share