با این App دیگر به هیچ چیز نیازی ندارید!(اندروید)+دانلود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اگر اخیرا احساس میکنید که سرعت گوشی هوشمند شما نسبت به روزهای اول کار با آن کند تر شده، یا آنکه هنگام انجام بازی ها با مشکلاتی مواجه میشوید، یا اینکه گوشی هوشمند شما بیش از حد معمول داغ میشود و یا آنکه به سادگی میخواهید کمی فضا را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اگر اخیرا احساس میکنید که سرعت گوشی هوشمند شما نسبت به روزهای اول کار با آن کند تر شده، یا آنکه هنگام انجام بازی ها با مشکلاتی مواجه میشوید، یا اینکه گوشی هوشمند شما بیش از حد معمول داغ میشود و یا آنکه به سادگی میخواهید کمی فضا را بر روی حافظه گوشی خود آزاد کنید، یا حتی به یک Antivirus نیاز دارید، این ابزار مخصوص شما طراحی شده است!
به گزارش «تابناک» گوشی های هوشمند به ویژه در دسته سیستم عامل اندروید بعد از مدت زمانی که از عمر آنها میگذرد و بعد از نصب برنامه ها و بازی های مختلف بر روی آنها، به مرور کند میشوند و کاربر این کندی در عملکرد را به خوبی احساس میکند. پس بهترین کار این است که با استفاده از ابزارهای جانبی اقدام به بهینه کردن سرعت گوشی هوشمند خود کنید.

برای بهینه سازی عملکرد گوشی های هوشمند از نوع اندروید، ابزارها و App های فراوانی پیدا میشود. اما یکی از بهترین آنها را باید نرم افزار Clean Master دانست. این ابزار رایگان قدرت فراوانی دارد. از جمله آنکه به شما کمک میکند تا فضا را بر روی حافظه داخلی گوشی خود و یا SD کارت خود آزاد کنید، از گوشی شما در برابر بد افزارها محافظت میکند، از داغ شدن بیش از حد گوشی جلوگیری میکند و سرعت گوشی هوشمند شما را با بهینه سازی حافظه افزایش میدهد.

این ابزار شناخته شده ترین نمونه در دسته Optimizer ها است که تا کنون بیش از ۱۷ میلیون بار در Store گوگل بررسی شده و در مجموع بیش از ۲۰۰ میلیون بار دانلود شده است:
445424_303
از اولین و پر کاربرد ترین قابلیت های این ابزار این است که به شما اجازه میدهد تا با پاک کردن فایل های Junk و Cache از روی حافظه و داخلی و SD خود فضای مورد نیاز را برای سایر فعالیت های گوشی فراهم کنید:
445425_858
همچنین این ابزار مجهز به قابلیتی با نام Device Cooler است که میتواند در خنک نگه داشتن گوشی هوشمند به شما یاری برساند. این کار از طریق نشان دادن App هایی صورت میگیرد که منجر به داغ شدن گوشی شما میشوند:
445426_117
همچنین این امکان وجود دارد که بدانید کدام APP ها بیش از همه ظرفیت CPU را اشغال کرده اند و از سویی میتوانید App هایی را که باتری شما را بیش از همه مصرف میکنند شناسایی و متوقف کنید. همه اینها همراه با یک Antivirus است که شما را از شر بد افزارها حفاظت میکند:
445427_916
اگر علاقمند به انجام بازیها مخصوصا از نوع گرافیکی آن هستید، Clean Master با ابزار Game Boost خود کمک میکند تا بتوانید این بازی ها را بدون هیچ مشکل و روان اجرا کنید:
445428_166

از سوی دیگر این ابزار میتواند با بهینه سازی حافظه RAM در گوشی هوشمند شما سرعت آن را افزایش دهد. همانگونه که مشاهده میکنید این ابزار تقریبا هر آنچه که شما برای بهینه سازی یا Optimize کردن گوشی هوشمند خود نیاز دارید، در اختیار شما قرار میدهد.

اگر شما نیز تجربه ای از کار با این ابزار در گوشی هوشمند خود دارید، در بخش نظرات ما و سایر کاربران را نیز در اطلاعات خود سهیم کنید.

دانلود ابزار از Play Store

دانلود ابزار با لینک مستقیم

/تابناک

Share