بازدید کارگردان و تهیه کننده شیار ۱۴۳ از خانه میرزا کوچک+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» با همراهی مسئولان فرهنگی شهرستان رشت از خانه‌ میرزا کوچک خان بازدید کردند. نرگس آبیار، نویسنده و کارگردان فیلم شیار ۱۴۳» و محمدحسین قاسمی، تهیه‌کننده این فیلم سینمایی در حاشیه سفر خود به گیلان و حضور در مراسم افتتاح اکران فیلم «شیار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» با همراهی مسئولان فرهنگی شهرستان رشت از خانه‌ میرزا کوچک خان بازدید کردند.37818

نرگس آبیار، نویسنده و کارگردان فیلم شیار ۱۴۳» و محمدحسین قاسمی، تهیه‌کننده این فیلم سینمایی در حاشیه سفر خود به گیلان و حضور در مراسم افتتاح اکران فیلم «شیار ۱۴۳» در رشت، از خانه میرزا کوچک خان جنگلی واقع در محله استادسرای رشت بازدید کردند.

نرگس آبیار، ضمن ابراز خرسندی از نمایش فیلم «شیار ۱۴۳» در استان گیلان و استقبال مردم رشت، حضور در خانه میرزا را فرصتی مناسب برای آشنایی هر چه بیشتر با فرهنگ این خطه دانست.

تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «شیار ۱۴۳» در این بازدید با رضا ثقتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و علیرضا قانع، سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کلانشهر رشت نیز دیدار و گفتگو کردند و از نزدیک در جریان کارها و برنامه‌های این سازمان و اقدامات انجام شده در خانه میرزا قرار گرفتند.

 فیلم «شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار در ژانر دفاع مقدس به موضوع نقش مادران در دوران جنگ تحمیلی می‌پردازد؛ این فیلم موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران، بهترین بازیگر زن و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی سیزدهمین جشنواره‌ی فیلم مقاومت، جایزه‌ بهترین بازیگر زن هشتمین جشن منتقدان و نامزد بهترین بازیگر زن جشنواره آسیا پاسیفیک شده است. این فیلم در جشنواره بوسان و جشنواره فیلم صلح نیز به نمایش درآمده است.

37818 37811 37812 37815 37817

Share