بارش برف ارتفاعات گیلان را سفید پوش کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،بارش برف ارتفاعات گیلان را سفید پوش کرد.سامانه هوای سرد و بارشی از دیروز وارد این استان شده است و به پیش بینی هواشناسی، فعالیت این سامانه جوی تا سه روز آینده ادامه دارد. شعبان علی خاوری مدیرکل راه وشهرسازی گیلان گفت : ارتفاع برف در محور اسالم به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،بارش برف ارتفاعات گیلان را سفید پوش کرد.سامانه هوای سرد و بارشی از دیروز وارد این استان شده است و به پیش بینی هواشناسی، فعالیت این سامانه جوی تا سه روز آینده ادامه دارد.barf

شعبان علی خاوری مدیرکل راه وشهرسازی گیلان گفت : ارتفاع برف در محور اسالم به خلخال ۱۵ سانتیمتر و پونل به هروآباد پنج سانتیمتراست.بارش برف در این مناطق که از دیشب آغاز شده است ، باشدت بیشتری ادامه دارد .هوای دیگر مناطق گیلان نیز بارانی است.بارشها در مناطق شرقی و مرکزی این استان بیشتر است .در۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارشها از آستارا با ۹۳میلیمتر به ثبت رسید.
هواشناسی گیلان با اعلام احتمال آب گرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه ها ازشهروندان خواست از تردد درحاشیه ی رودخانه ها خودداری کنند.
پلیس راه گیلان هم از رانندگانی که قصد عبور از جاده های کوهستانی و برف گیر استان را دارند، خواست، خودروی خود را به زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی مجهزکنند.
دریا نیز امروز و فردا برای صیادی مناسب نیست./واحد مرکزی خبر

Share