امام جمعه شهرستان بندرانزلی

ایران پایبندترین کشور به مبانی حقوق بشر/مسائل فرهنگی و عمومی انزلی مطلوب نیست

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه شهرستان بندرانزلی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان ، ایران اسلامی را پایبندترین کشور به مبانی انسانی و اخلاقی حقوق بشر عنوان کرد.مدعیان دروغین حق و حقوق ابنای بشر ، در حالی ایران اسلامی را متهم می کنند که بانگ طبل رسوایی آنها در جهان طنین افکنده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه شهرستان بندرانزلی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان ، ایران اسلامی را پایبندترین کشور به مبانی انسانی و اخلاقی حقوق بشر عنوان کرد.
shams_8987حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالجواد شمس الدین با اشاره به روز جهانی حقوق بشر افزود: مدعیان دروغین حق و حقوق ابنای بشر ، در حالی ایران اسلامی را متهم می کنند که بانگ طبل رسوایی آنها در جهان طنین افکنده است.
وی همچنین تاکید کرد: هنوز در دل آمریکای مدعی حقوق بشر، پلیس به خود این حق را می دهد که با بهانه واهی جان انسانی را بگیرد و بعد هم دادگاهی فرمایشی برگزار کنند و متهم را تبرئه کنند و کمترین وقعی بر اعتراضات مردمی ننهند و در واقع حقی برای ایشان قائل نیستند.
خطیب جمعه انزلی اظهار کرد: در عین حال مطالبات به حق و آزادیخواهانه ایران ، سوریه و هرکس که عمیق و متفاوت از ایشان بیندیشد ، را تعبیر عکس کرده و متهم به نقض احکام منشور حقوق بشر می کنند..
شمس الدین در جمع نماز گزاران مصلی انزلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شانزدهم آذرماه ۱۳۳۲ خاطر نشان کرد: دانشجویان مسلمان ایران از دیرباز روحیه ای آزادیخواه و استکبارستیز داشتند و نقاط نورانی تاریخ جنبش های دانشجویی همچون ۱۶ آذر۳۲ و یا ۱۳آبان ۵۹ از برگهای زرین تقویم است که به شور و شعور دانشجویان آگاه ما صحه می گذارد و ان شا الله نقشه های شوم دشمنان ایران و اسلام را که ایجاد بی تفاوتی میان دانشجویان و دانشگاهیان است خنثی خواهد کرد.
امام جمعه شهرستان بندرانزلی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه بعضی از مراسمات به دور از فرهنگ عمومی شهرستان برگزار میشود اذعان داشت : بعضی از مراسمات به منبع درآمد برای عده ای خاص و محفلی برای خودنمایی تبدیل شده است و امور مذکور در واقع بیشتر به عنوان کار هنری شناخته می شود و با امور فرهنگی سنخیتی ندارد و تنها دست زدن برای مردم آرامش خاطر ایجاد نمی کند.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا وی در پایان تاکید کرد : مسائل فرهنگی و عمومی شهرستان مطلوب نیست و کوتاهی بعضی از دستگاهای فرهنگی باعث ایجاد چنین وضیعت نامطلوب بوده و تذکرات لازم به مسئولان مربوطه داده شده است و اکنون منتظر هستیم اقدامات اصلاحی انجام شود.

Share