رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در بازدید از فرآیند تکمیل ناوشکن دماوند

زحمات شما را به گوش مقامات کشوری می رسانم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیدرضا تقوی با بیان اینکه در زمینه نظامی و علم و اندیشه پیشرفت خوبی داشته ایم اضافه کرد:حتما در دیدار با مقامات کشوری زحمات شما را به انها گزارش خواهم کرد و بومی بودن این ناوشکن نشان دهنده ی آینده خوب ایران در این صنعت می باشد.

حجت الاسلام تقوی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با ورود به گیلان به بندرانزلی رفته و از فرآیند تکمیل ناوشکن دماوند بازدید بعمل اوردند.
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, حجت الاسلام سیدرضا تقوی در بازدید از فرآیند تکمیل ناوچه دماوند با بیان اینکه این بازدید با هماهنگی نماینده مردم انزلی و امام حجت الاسلام تقویجمعه این شهرستان برنامه ریزی شده است ,اظهار داشت: ساخت چنین ناوچه برای ما افتخار محسوب می شود.
وی با تاکید بر اینکه ایران هم اکنون تاثیرگذارترین کشور منطقه است تصریح کرد:اینکه ایران در یک سو و کشورهای ۵+۱ در سوی دیگر می نشینند نشان دهنده ی قدرت ایران است که به همت شما نظامیان میسر شده است.
سیدرضا تقوی با بیان اینکه در زمینه نظامی و علم و اندیشه پیشرفت خوبی داشته ایم اضافه کرد:حتما در دیدار با مقامات کشوری زحمات شما را به آنها گزارش خواهم کرد و بومی بودن این ناوشکن نشان دهنده ی آینده خوب ایران در این صنعت می باشد.
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در ادامه از رسانه ها و ائمه جمعه خواست تلاش های انجام شده را به مردم گزارش کنند و آنها را در جریان وقایع قرار دهند.
حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه هر ملتی که به خودباروی برسد می تواند تاثیرگذار باشد افزود:امروزه ایران در زیر سایه پرچم ولایت و اسلام بدین جایگاه رسیده است.
وی اضافه کرد:هم اکنون ایران در سوریه و عراق حرف اول را می زند و اگر ایران نبود سوریه عراق و جنوب لبنان فرو می پاشید.غربی ها می خواستند غزه را با خاک یکسان کنند اما ایران نگذاشت.
حجت الاسلام تقوی در پایان گفت:سلام خدا بر شما و سلام خدا بر همه شهیدان از جمله شهیدان ناوچه پیکان که عزتمندی آنها در گذشته موجب پیشرفت شما در امروز شد.
گفتنی است در ابتدای این بازدید یکی از مهندسین به بیان ویژگی های ناوشکن دماوند پرداخت و با بیان اینکه ناوشکن دماوند بزودی به یگان دریایی شمال الحاق می شود اظهار کرد:تمام امکانات رفاهی و نظامی این ناو توسط نیروهای وزارت دفاع ساخته شده است و ظرفیت ۱۴۰ خدمه را داراست.حوزه کاری ناوشکن دماوند دریای خزر بوده و انواع اژدرهای دریایی در آن تعبیه شده و دارای جایگاه ویژه بالگرد است.همچنین ۱۵ کیلومتر لوله کشی در این ناوشکن به کار برده شد و دستگاه آب شیرین کن نیز در آن نصب شده است.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share