با اعتبارات کشور ژاپن

ایجاد مدرسه زیست‌محیطی به صورت پایلوت کشوری در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل محیط زیست گیلان از ایجاد مدرسه زیست‌محیطی در حوزه آبخیز تالاب انزلی به صورت پایلوت کشوری در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه  اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل محیط زیست گیلان از ایجاد مدرسه زیست‌محیطی در حوزه آبخیز تالاب انزلی به صورت پایلوت کشوری در این استان خبر داد.-zist borji

محمدرضا برجی با اشاره به اجرای برنامه‌های زیست‌محیطی بین دانش‌آموزان اظهار کرد: مدرسه زیست‌محیطی به صورت پایلوت کشوری در گیلان ایجاد می‌شود.

وی ایجاد مدرسه مذکور را در حوزه آبخیز تالاب انزلی عنوان کرد و افزود: مدرسه زیست‌محیطی گیلان با اعتبارات کشور ژاپن از طریق طرح جایکا در تالاب انزلی پرداخت می‌شود.

برجی با بیان اینکه فضای تعاملی محیط زیست با آموزش و پرورش گیلان برقرار شده است، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای آموزش مجازی دبیران آموزش و پرورش به صورت دوره‌های زیست‌محیطی در استان انجام شده است.

مدیرکل محیط زیست گیلان بر هماهنگی اجرای طرح‌های زیست‌محیطی با دیگر دستگاه‌ها و نهادها تأکید کرد و افزود: فعالیت‌های زیست‌محیطی در زمینه فاضلاب، پسماند و منابع طبیعی نیازمند همکاری شهرداری‌ها است.

این مسئول در پایان خواستار تشکیل دبیرخانه زیست‌محیطی با حضور دستگاه‌های مربوطه در گیلان شد و بیان کرد: تشکیل دبیرخانه مذکور از موازی‌کاری دستگاه‌ها در موضوع‌های زیست‌محیطی جلوگیری می‌کند./فارس

Share