با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان

اورژانس بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان املش افتتاح شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح امروز در جریان سفر پروفسور انوش برزیگر رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به املش و باحضور مسئولان شهرستان املش و نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی اورژانس بیمارستان ۳۲ تختخوابی املش افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح امروز در جریان سفر پروفسور انوش برزیگر رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به املش و باحضور مسئولان شهرستان املش اورژانس بیمارستان املش افتتاح گردید.

افتتاح-اورژانس-املش۱۱ دکتر انوش برزیگر رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در مراسم افتتاح اورژانس بیمارستان املش گفت:از مردم املش بابت تاخیر در افتتاح بیمارستان عذرخواهی می کنم.
وی افزود:زمانیکه به املش آمدم این وضعیت را دیدم با خود گفتم این حق مردم املش نیست. شرمنده شما مردم هستم ولی این قول را می دهم با کمک آقای رهبری اعتبارات تجهیزات را بگیریم و هرچه سریعتر بیمارستان ۳۲تختخوابی املش را افتتاح وراه اندازی کنیم.رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهارداشت:این قول را می دهم تا زمان افتتاح بیمارستان,درمانگاه های تخصصی در اورژانس راه اندازی گردد.
وی در ادامه افزود:امروز صبح از محل ستاد شبکه و مرکز بهداشت ودرمان املش که بازدیدکردم واقعا کوچک و مکان آن بسیار نامناسب است که درشان مردم فرهیخته املش نیست و از همین رو دستور دادم تا مکان مناسب برای ستاد شبکه و مرکزبهداشت و درمان املش نیز تهیه گردد.
محمدمهدی رهبری املشی نماینده مردم املش و رودسر هم از تلاش دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تجهیز و افتتاح درمانگاه اورژانس بیمارستان املش و تأمین منابع مالی۴۰درصدسهم مشارکت مردمی توسط نیکوکار املشی ساکن ژنو سوئیس در اواسط دهه ی گذشته گفت: املش باتوجه به شایستگی هایش کمی عقب نگه داشته شده و از محرومیت رنج می برد و نیاز است که توجه بیشتری شود.
نماینده املش و رودسر خواستار تأمین اعتبار کافی و موردنیازبرای تکمیل باقیمانده بخش های پروژه بیمارستان۳۲تختخوابی شهرستان املش شد تادر دهه فجر مسال به بهره برداری برسد.

وی همچنین fv جذب باقیمانده نیروهای مورد نیاز برای بیمارستان۳۲تختخوابی شهرستان املش را براساس ضوابط خاص با اولویت نیروهای جوان جویای کار بومی املش تأکید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی امام جمعه املش در ادامه  این مراسم گفت:مردم املش مردمی متدین ونجیب اندکه داشتن یک بیمارستان ازخواسته های به حق شان بوده که امروز با افتتاح اورژانس به بخشی از این آرزوهای خویش رسیدند.
امام جمعه املش عملکرد وزارت بهداشت و درمان را در دولت تدبیر و امید با همه ی مشکلاتی که دولت با آن مواجه است،بسیارمطلوب و نتایج مثبت آن راب رای مردم محسوس و ملموس عنوان نمود.
فرماندار املش هم درمراسم افتتاح اورژانس بیمارستان املش گفت:یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تسهیل دربحث بهداشت ودرمان بود که متاسفانه شهرستان املش ازداشتن یک بیمارستان وبرخی امکانات دراین خصوص محروم بود.دکتر مهدی جعفری افزود:احداث این بیمارستان ازسال۸۱ آغازشده وتا به امروز شاهد ازبین رفتن جان شهروندان املشی بودیم و یکی ازدلایل مهاجرت حتی املشی ها به شهرستانهای همجوار همین مسله بود.امروز به همت دولت تدبیروامید, دکتر برزیگر و همه مسولان, این انقلاب در بخش بهداشت و درمان هرچند کوچک شکل گرفته است و انتظار استمرار و پیگیری برای افتتاح سایربخش های بیمارستان را نیزداریم.
مهدی جعفری افزود:درشهرستان املش کاستی های زیادی وجود دارد .تبدیل درمانگاه رانکوه به مرکزشبانه روزی,ارتقا امکانات درمانگاه ملکوت و کجید در مناطق ییلاقی املش از خواسته های اساسی و جدی ماست. درمناطق ییلاقی بخاطر حمایت دولت مهاجرت عکس شده و در برخی فصول مردم ساکن مناطق ییلاقی بیشترشده و از همین رو نیازمند گسترش امکانات دراین مناطق هستیم.
افتتاح-اورژانس-املش۲۲۱ افتتاح-اورژانس-املش۵۱ افتتاح-اورژانس-املش۲۵ افتتاح-اورژانس-املش۲۲
/صبح رانکوه

Share