«امشب و هر شب شام با جلال »در رشت به روی صحنه می رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهزاد عشقی، نویسنده و منتقد سینما، پس از بیست سال دوری از تئاتر، نمایش «امشب و هر شب شام با جلال» را از هشتم آذر در رشت به روی صحنه خواهد برد. رضا ثقتی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ، ضمن اعلام این خبر گفت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بهزاد عشقی، نویسنده و منتقد سینما، پس از بیست سال دوری از تئاتر، نمایش «امشب و هر شب شام با جلال» را از هشتم آذر در رشت به روی صحنه خواهد برد.
221245_orig رضا ثقتی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت ، ضمن اعلام این خبر گفت : این نمایش به همت آموزشگاه آزاد سینمایی پروین و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت ، شرکت ساختمانی آگور و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت به روی صحنه می رود.

وی با اشاره به اینکه این نمایش پس از رشت در سالن محراب تهران به صحنه خواهد رفت گفت : « امشب و هر شب شام با جلال » موضوعی اجتماعی و معاصر را، بر بستر تقابل ابدی هابیل و قابیل، دستمایه کار قرار می دهد، و کارگردان می کوشد که در اجرا با توصل به موسیقی زنده و خاطره انگیز، طیف بیشتری از تماشاگران را جذب کند.

این مسوول اظهار کرد : مهدی مددکار ، نسرین بابایی ، نیما پور عباسی ، سجاد حاتمی ، ایمان غلامی ، سهیلا بلوردی و نرجس خاتون بدر طالعی از بازیگران این نمایش هستند و همچنین جلال رنجبر در مقام تهیه کننده ، مازیار بهروز در مقام نور پرداز ، آرمان حاجتی در مقام مدیر تولید و محمد رضا یکرنگ صفاکار به عنوان انتخاب کننده موسیقی ، عشقی را در این نمایش همراهی خواهند کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان خاطر نشان کرد : نمایش « امشب و هر شب شام با جلال » از ۸ لغایت ۱۴ آذر ماه ۹۳ ساعت ۱۹ در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت به روی صحنه خواهد رفت و علاقمندان برای دریافت می توانند به آموزشگاه سینمایی پروین ، کتابفروشی فرازمند ، کتابفروشی دیبا ، شهر کتاب گلسار و  کتابفروشی بدر مراجعه و یا به صورت اینترنتی از سایت تیوال خریداری نمایند.

Share