امام جمعه شهرستان بندرانزلی

امام جمعه بندرانزلی:راه حل مشکلات شهرستان دوستی و رفاقت است نه دعوا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امام جمعه شهرستان بندرانزلی در نماز عبادی سیاسی جمعه با بیان اینکه ملوان توقعات را برآورده نکرده است تایید کرد: نیم فصل تمام شد اما تیم ملوان حرکت اصلاحی نداشته است و قطعا مردم بندرانزلی در رابطه با ملوان بندرانزلی توقعات به حقی دارند و این در حالی است […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امام جمعه شهرستان بندرانزلی در نماز عبادی سیاسی جمعه با بیان اینکه ملوان توقعات را برآورده نکرده است تایید کرد: نیم فصل تمام شد اما تیم ملوان حرکت اصلاحی نداشته است و قطعا مردم بندرانزلی در رابطه با ملوان بندرانزلی توقعات به حقی دارند و این در حالی است که این تیم از جایگاه واقعی خودش تنزل پیدا کرده و باعث نگرانی مردم شهر شده است و ما از مسئولان میخواهیم این موضوع را بررسی و پیگیری نمایند.shams_8987

سید عبدالجواد شمس الدین با اشاره به توقعاتی که مردم دارند و متقاضی این موضوع هستند که در نماز جمعه مسائل شهرستان مطرح شود افزود: خواسته ها به حق است و بنده نیز در جواب توقعات به حق مردم مسایل را با مسئولان مطرح می کنم ،اگر با تلاش مسوولین مشکلات حل شد که هیچ ، اما اگر حل نشد و عده ای تعلل کردند حتما در خطبه های نماز جمعه مطرح خواهم کرد.
وی در ادامه سخنانش اقدامات اخیر در خصوص نابسامانی مزار شهدای گمنام و گلایه علنی از مسئولان شهری را شایسته ندانست و خاطر نشان کرد : حرم شهدای گمنام باید مکانی باشد که همچون نگینی بدرخشد و قطعا این اقدام تایید و نظارت نهاد های مختلفی را می طلبد و اکنون نیز دستگاهای مربوطه پیگیر این موضوع هستند .

شمس الدین با اشاره به راه حل مشکلات شهرستان تاکید کرد: راه حل مشکلات شهرستان دوستی و رفاقت است و با دعوا نمی شود مشکلات را حل کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با مروری بر حماسه هفتم آذر و عملیات مروارید، یاد و خاطره دریادار شهید همتی فرمانده ناوچه پیکان و تمام شهدای نیروی دریایی را گرامیداشت.
خطیب جمعه شهرستان انزلی در ادامه اظهار کرد: نیروی دریایی مقتدر و صلح طلب جمهوری اسلامی ایران امروز نه تنها از مرزهای آبی کشور تمام و کمال ، حفاظت می کند؛ بلکه آبراهه های اقتصادی را برای تردد کشتی های تجاری و نفت کش های ما و حتی سایر کشورها که از نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران کمک می خواهند ، امن می سازد.

گفتی است فرمانده ناوگان شمال دریادار دوم عرشه ‘افشین رضایی حداد نیز بعد از دیدار پیش از نماز خود با امام جمعه شهرستان بندر انزلی بعنوان سخنران پیش از خطبه این هفته نماز جمعه ، به تشریح دستاوردهای نیروی راهبردی دریایی پرداخت.

همچنین نمازگزاران جمعه بندرانزلی پس از اتمام نماز کاروان ۴۴ نفره ایثارگران این شهرستان را که با پای پیاده عازم تشرف به کربلای معلی هستند، بدرقه کردند./انزلی کلاب

Share