حجت الاسلام جعفر شجونی

اعتدال یک کلمه نیمه‌کاره است/سیاستمداران از این الفاظ برای مقاصد خود استفاده کرده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت الاسلام جعفر شجونی:اعتدال به عقیده من یک کلمه نیمه‌کاره است. در قرآن هم اعتدال هست و هم غلظت و شدت. در زمان حضرت علی نیز اعتدال کلامی بود که ابوموسی اشعری در مقابل علی آورد و علی را خانه‌نشین کرد و حضرت علی را تندرو معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت الاسلام جعفر شجونی به روزنامه اعتماد گفت:shojoni

 بزرگ‌ترین ضربه‌یی که جریان اصولگرایی (درسال۹۲)متحمل شد، به دلیل گوش ندادن به حرف و مصلحت بزرگان و اجماع شخصیت‌ها بود. در انتخابات ٩٢ نفر اصلی ما آقای حداد عادل بود و باقی کاندیداها قرار بود کنار بکشند اما به قولی که داده بودند عمل نکردند و ما متاسفانه شاهد پخش شدن رای بدنه اجتماعی اصولگرایی بودیم. البته به عقیده من این مساله در آینده قابل جبران است و در این زمینه نیز کارهایی انجام داده‌ایم. باید بتوانیم از این عقب‌افتادگی که اصولگرایان به دلیل مدیریت نادرست خود داشتند، برای آینده عبرت بگیرند و از تجربیات خود برای آینده نردبانی بسازند.

اعتدال به عقیده من یک کلمه نیمه‌کاره است. در قرآن هم اعتدال هست و هم غلظت و شدت. در زمان حضرت علی نیز اعتدال کلامی بود که ابوموسی اشعری در مقابل علی آورد و علی را خانه‌نشین کرد و حضرت علی را تندرو معرفی کرد. در حالی که امیرالمومنین تندرو نبودند. علی واقع‌بین و حقیقت‌خواه بود. به عقیده من سیاستمداران در طول تاریخ از این الفاظ برای مقاصد خود استفاده کرده‌اند.

Share