استقبال از احمدی نژاد در مشهد اردهال با«شعار هرچی مرده،احمدی برمیگرده» ! +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، پیش از ظهر امروز مراسم عزاداری سالروز رحلت نبی اکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور و تجمع هیئت‌های مذهبی مشهد اردهال و روستاهای اطراف آن با عنوان «لبیک یا رسول‌الله» در آستان مقدس علی بن امام محمد باقر(ع) در مهشد اردهال کاشان برگزار شد.

استقبال از احمدی نژاد در مشهد اردهال

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، پیش از ظهر امروز مراسم عزاداری سالروز رحلت نبی اکرم اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) با حضور و تجمع هیئت‌های مذهبی مشهد اردهال و روستاهای اطراف آن با عنوان «لبیک یا رسول‌الله» در آستان مقدس علی بن امام محمد باقر(ع) در مهشد اردهال کاشان برگزار شد.

سایت «دولت بهار» که از رسانه های نزدیک به رییس جمهور سابق محسوب می شود در ادامه نوشت:در این مراسم محمود احمدی‌نژاد به دعوت خانواده شهیدان میرعلی اکبری خانواده دارای سه شهید در جمع عزاداران حضور یافتند و پس از برگزاری مراسم و دیدار مردمی بر سر مزار شهدا حاضر شده و به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

استقبال از احمدی نژاد در مشهد اردهالدکتر محمود احمدی نژاد قرار است در مراسم عزاداری در امام زاده آقا علی عباس(ع) شهرستان بادرود کاشان حضور یابد. اخبار و تصاویر مراسم به محض دریافت منتشر خواهد شد.

اخبار رسیده حاکی است خودروی حامل دکتر احمدی نژاد که قرار بود ایشان را به امام زاده آقا علی عباس(ع) برساند در طول مسیر به دلیل ازدحام مردم علاقمند عملا متوقف شده است. دوستداران دکتر احمدی نژاد در شهر راوند کاشان و روستاهای حاشیه که از حضور دکتر احمدی نژاد مطلع شده اند به استقبال رییس جمهور قلبها رفته و تمام برنامه ریزی قبلی را تحت تاثیر قرار داده اند.

دکتر احمدی نژاد ساعت ۱۴:۱۰ دقیقه وارد حرم امام زاده آقا علی عباس (ع) شد و با شعارهای مردمی مورد استقبال جمعیت قرار گرفت.

گزارش خبرنگار دولت بهار حاکی است ازدحام جمعیت در استقبال از دکتر احمدی نژادی به حدی است که رییس جمهور سابق نتوانست وارد حرم شد و در صحن به ابراز احساسات مردم پاسخ گفت.

جمعیت با شعارهای صل علی محمد یاور رهبر آمد، احمدی نژاد ۹۶ منتظرتیم، احمدی دوستت داریم، شعار هرچی مرده احمدی برمیگرده، احمدی منتظریم ، صل علی محمد بوی رجایی آمد، دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی، ما یاور احمدی نژادیم هنوز و … از دکتر استقبال کردند.

تراکم جمعیت در اطراف دکتر به حدی شد که کنترل از سوی ماموران حفاظتی خارج شد و عده ای از ارادتمندان به محمود احمدی نژاد با ایجاد حلقه هایی از دکتر احمدی نژاد مراقبت می کردند.

ازدحام جمعیت به حدی بود که برای پیشگیری از زیر دست و پا ماندن سالخوردگان ، زنان و کودکان، دکتر احمدی نژاد و هیات همراه ناچار شدند پیش از زمان برنامه ریزی شده آستان مقدس امام زاده آقاعلی عباس (ع) را ترک کنند. به علت استقبال بی حد مردم و ازدحام جمعیت حرکت دکتر غیر ممکن شد و با آمدرن خودرویی به داخل صحن دکتر احمدی نژاد را به بیرون انتفال دادند

مرتضی تمدن که در این سفر دکتر احمدی نژاد را همراهی می کند در گفتگو با دولت بهار تاکید کرد مردم یکصدا برای رهبری دعا می کردند و برای سلامتی و بازگشت رییس جمهور سابق شعار می دادند.

با توجه به خروج دکتر احمدی نژاد از حرم، هم اکنون دوستداران ایشان با خودروهای شخصی در حال مشایعت ایشان هستند.

Share