استاندار: جهاددانشگاهی گیلان توانایی انجام طرح های عملیاتی در سطح کلان را دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان با اشاره به اینکه تاکنون در سطح استان از توانمندی جهاددانشگاهی گیلان استفاده بهینه نشده است، گفت: جهاددانشگاهی گیلان توانایی انجام طرح های عملیاتی بزرگی را در سطح کشور و به صورت ملی دارد.  دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان در بازدید از خبرگزاری ایسنا در تهران، با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان با اشاره به اینکه تاکنون در سطح استان از توانمندی جهاددانشگاهی گیلان استفاده بهینه نشده است، گفت: جهاددانشگاهی گیلان توانایی انجام طرح های عملیاتی بزرگی را در سطح کشور و به صورت ملی دارد.

37482 دکتر محمدعلی نجفی استاندار گیلان در بازدید از خبرگزاری ایسنا در تهران، با اشاره به توانمندی و پتانسیل بالای جهاددانشگاهی کشور اظهار کرد: در مدت زمان فعالیتم در گیلان به عنوان استاندار، نتوانستم توجه زیادی به جهاددانشگاهی استان و خبرگزاری ایسنا داشته باشم.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی کشور و استان گیلان، توانایی زیادی در حیطه های مختلف دارند، ادامه داد: استانداری گیلان آمادگی این را دارد که در حیطه های فعالیت این نهاد انقلابی، یاری رسان جهادگران باشد.

دکتر نجفی گفت: جهاددانشگاهی گیلان توانایی انجام طرح های عملیاتی در سطح کلان را دارد و من این توانمندی را در جهاددانشگاهی گیلان می بینم.

وی با تاکید بر اینکه جهاددانشگاهی گیلان می تواند در بحث شرکت های دانش بنیان که مدنظر مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید است، ورود کند، افزود: جهاددانشگاهی می تواند بازوی اجرایی خوبی برای استانداری در استان باشد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه تاکنون از توانمندی این نهاد در استان استفاده بهینه نشده است، خاطرنشان کرد: اگر تاکنون نتوانستیم از پتانسیل جهاددانشگاهی در استان استفاده کنیم بخش اعظم آن به عدم دقت مناسب و پیگیری بخش دولتی و استانداری بر می گردد که قطعا در آینده نزدیک، کارهای عملیاتی خوبی خواهیم داشتم و می توانیم از این بخش استفاده بهینه کنیم.
/ایسنا

Share