از نبردهای سنگین در خان شیخون تا عقب نشینی داعش در محور شمال شرقی سوریه

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ارتش سوریه موفق شد پس از درگیریهای شدید بر پادگان خزانات در جنوب شرقی شهر تسلط یابد .در حال حاضر مسلحین به داخل شهر عقب نشینین کرده اند و ارتش به همراهی نیروهای خط مقاومت خود را برای فتح خان شیخون آماده میکند . ارتش سوریه به […]

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ارتش سوریه موفق شد پس از درگیریهای شدید بر پادگان خزانات در جنوب شرقی شهر تسلط یابد .در حال حاضر مسلحین به داخل شهر عقب نشینین کرده اند و ارتش به همراهی نیروهای خط مقاومت خود را برای فتح خان شیخون آماده میکند .

hamma khazanat

ارتش سوریه به کمک نیروهای دفاع وطنی و کردهای حسکه دو روستای الخیر و الجمو را در حومه ی این شهر از لوث وجود داعش پاکسازی کرد و داعشیان از منطقه فراری شدند .

تصویر زیر نشان دهنده ی وضعیت جبهه های درگیر در شمال شرقی سوریه و قسمتهایی از عراق است

Hasakah-26-Nov-2014-by-@deSyracuse

و از سبقا در غوطه ی دمشق ، پس از گذشت سه سال از محاصره مسلحین در غوطه های شرقی و غربی دمشق و مشکلات عدیده غذایی و دارویی ،شاهد تظاهرات مردم و درخواست از مسلحین برای همکاری با ارتش هستیم.

در جدیدترین این اعتراضات مردم منطقه سبقا در غوطه شرقی دمشق اقدام به تظاهرات کرده و خواستار بهبود وضعیت شدند .نارضایتی مردم فشار مضاعفی بر دوش مسلحین تروریست در غوطه دمشق خواهد بود و زمینه را برای مصالحه و یا تسلیم فراهم میکند.

541570_808601079199035_2504340565394085971_n

Share