از سرکوب داعش در حسکه تا دفع حمله مسلحین به دمشق

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ارتش سوریه ضربات سنگینی در حومه ی حسکه بر تروریستهای داعش وارد کرد. امروز جنگنده های ارتش سوریه محل تجمع نیروهای داعش در شهر الشدادی را هدف قرار داد.این شهر در ۴۶ کیلومتری جنوب حسکه قرار دارد. مناطق مورد هدف مساکن L200 ،مقر میادین جبسه ،بازار […]

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ارتش سوریه ضربات سنگینی در حومه ی حسکه بر تروریستهای داعش وارد کرد.

امروز جنگنده های ارتش سوریه محل تجمع نیروهای داعش در شهر الشدادی را هدف قرار داد.این شهر در ۴۶ کیلومتری جنوب حسکه قرار دارد.

مناطق مورد هدف مساکن L200 ،مقر میادین جبسه ،بازار هال،مرکز ناحیه در نزدیکی ایستگاه بود که بر اثر این حمله تعدادی از تکفیریها کشته و تعداد زیادی زخمی شدند ؛ همچنین ۱۴ خودروی داعش نیز ساقط شد.

در اطراف حسکه نیز برای چهارمین روز متوالی توپخانه ی ارتش مناطق رفرف ، مفرق الصدیق و أم الکبر در مسیر حسکه-تل تمر جنوبی و تعدادی از روستاهای اطراف مسیر حسکه-ابیض را مورد هدف قرار داد.

hasakeh shaddadi

ارتش سوریه حمله ی مسلحین را که از سمت سمت مزارع خان الشیح به منظور نفوذ به بزرگراه الاسلام – دمشق بود را ناکام گذاشت.

مسلحین حاضر در جنوب دمشق تلاش می کنند راهی برای ورود به غوطه غربی دمشق و امداد رسانی به مسلحین محاصره شده پیدا کنند که تا این لحظه با دفاع جانانه ارتش موفق به اینکار نشدند.

Dameshgh gharbi 2

از حومه ی ادلب هم خبر می رسد که فرمانده و مسئول امنیتی گروهک احرار الشام ملقب به أبو طالب بر اثر انفجار ماشین بمب گذاری شده در جبل الزاویه ترور شد.

این ترور بین روستای مشون و ابلین انجام شد.

لازم به ذکر است که این فرد به جبهه النصره برای دستگیری و مقابله با افراد گروهک احرار الزاویه (زیرشاخه ارتش آزاد) کمک کرده بود.

Share