از تنگتر شدن محاصره جوبر دمشق تا تا هجوم ناجوانمردانه مسلحین به نبل و الزهرا

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری دیار میرزا منابع نزدیک به ارتش سوریه اعلام کردند ارتش بر کل مناطق شرقی جوبر مسلط شده و حدود ۸۰۰ نفر از مسلحین در داخل جوبر گرفتار شده اند . این منابع اعلام کردند که ارتش با در دست گرفتن کنترل پل زملکا و محله های شرقی جوبر […]

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری دیار میرزا منابع نزدیک به ارتش سوریه اعلام کردند ارتش بر کل مناطق شرقی جوبر مسلط شده و حدود ۸۰۰ نفر از مسلحین در داخل جوبر گرفتار شده اند .

این منابع اعلام کردند که ارتش با در دست گرفتن کنترل پل زملکا و محله های شرقی جوبر دمشق ، ارتباط جوبر با زملکا و عین ترما را قطع کرده و مسلحین بیش از پیش در محاصره و فشار قرار گرفته اند .

با این حال تونلهایی که به منظور امدادرسانی به مسلحین از مناطق مختلف دمشق به سمت جوبر حفر شده است کار پاکسازی و تصرف جوبر را برای ارتش سوریه سخت و دشوار کرده است .

damascus zemelka2

مسلحین تروریست به همراهی گروه تکفیری تروریستی جبهه النصره به شهرکهای محاصره شده ی نبل و الزهرا حمله میکنند.در تازه ترین این حملات گردان عبدالله بن جبیر اعلام کرد جمعیه جود الزهرا را با موشک حمم ۱ هدف قرار داده است.

این موشک حدود ۵۰۰ – ۶۰۰ کیلوگرم وزن داشته و از قدرت تخریب بالایی برخوردار است.این موشک ۶۰۰ کیلویی توسط مسلحین حلب ساخته شده است.

 alzahra 1

images

Share