استاندار گیلان در نشست مديريت بحران

اختصاص ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با حوادث/بانک‌ها متقاضیان را معطل نکنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان از اختصاص ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت‌های حوادث پیش‌بینی نشده خبر داد.وی با تأکید بر لزوم آمادگی برای مقابله با حوادث گفت : دو گانه سوز کردن واحدهای تولیدی صنعتی و نانوایی‌ها برای مقابله با حوادث بسیار مهم است.

اختصاص 820 میلیارد ريال اعتبار برای مقابله با حوادث/بانک‌ها متقاضیان را معطل نکنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان از اختصاص ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت‌های حوادث پیش‌بینی نشده خبر داد.

 اختصاص 820 میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با حوادث/بانک‌ها متقاضیان را معطل نکنند نجفی صبح امروز که به منظور بررسی آخرین آمادگی در فصل زمستان برگزار شد گفت : از این مبلغ ۵۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۱۲ حوادث و در قالب اجرای طرح‌های عمرانی و ۳۰۰ میلیارد ریال هم در قالب پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در یکسال گذشته گیلان بر اثر حوادث سیل، آبگرفتگی معابر و شهرها و بارش سنگین برف و خشکسالی خسارات زیادی دیده است گفت : پس از تخصیص اعتبارات ارزان قیمت بانک‌ها متقاضیان را معطل نکنند.

 نجفی با تأکید بر لزوم آمادگی برای مقابله با حوادث گفت : دو گانه سوز کردن واحدهای تولیدی صنعتی و نانوایی‌ها برای مقابله با حوادث بسیار مهم است.

استاندار گیلان افزود : مسئولان ذیربط حرکت جدی در زمینه تهیه سوخت جایگزین در شرایط بحرانی را داشته باشند.
در این نشست همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استان گزارشات خود را در زمینه‌ی آمادگی در فصل زمستان بیان کردند.

Share