بر اساس شنیده ها

احتمال پناهندگی آقای رئیس دانشگاه به کانادا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،شنیده ها حاکی از آن است که در اوایل سال جاری رئیس یکی از دانشگاه‌های پیام نور کشور با یک مرخصی یک ماهه به کشور کانادا سفر کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،شنیده ها حاکی از آن است که در اوایل سال جاری رئیس یکی از دانشگاه‌های پیام نور کشور با یک مرخصی یک ماهه به کشور کانادا سفر کرده است.-136199

به نظر می رسد بلاتکلیفی در دانشگاه‌های کشور به پایان نرسیده است؛ چرا که همچنان خبرهایی از وضعیت نا آرام برخی از دانشگاه‌ها به گوش می رسد.

در این راستا شنیده ها حاکی از آن است که در اوایل سال جاری رئیس یکی از دانشگاه‌های پیام نور کشور با یک مرخصی یک ماهه به کشور کانادا سفر کرده است.

نکته جالب در این ماجرا این است که این آقای رئیس با گذشت بیش از ۵ ماه از اتمام زمان مرخصی خود، همچنان از کانادا بازنگشته است.

با توجه به وضعیت بی خبری و همچنین عدم پیگیری این غیبت طولانی مدت از سوی مسئولان مربوطه، به نظر می رسد این رئیس دانشگاه به کانادا پناهنده شده است.

پیش از این نیز چند تن از مسئولان یکی از سازمان‌های وابسته به وزارت بهداشت به کشورهای کانادا و آمریکا پناهنده شده بودند که این افراد هم تا کنون اقدامی در جهت بازگشت انجام نداده‌اند./دانا

Share