نماینده مردم فومن و شفت در مجلس

اجرای افزون بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه راهسازی (حوزه ملی) در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی از اجرای افزون بر هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه راهسازی ( حوزه ملی ) در استان خبر داد.

باید پذیرفت در شرایط رکود اقتصادی بازار بورس کشور نمی تواند با رشد روبرو شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی از اجرای افزون بر هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه راهسازی ( حوزه ملی ) در استان خبر داد.ashori

ناصر عاشوری افزود:  احداث راه های مواصلاتی اعم از آزاد راه ها، بزرگراه ها، راه آهن و غیره یکی از مهمترین شاخصه های توسعه یافتگی هر منطقه محسوب می شود.

وی همچنین اظهارداشت: گیلان به دلیل قرارداشتن در مسیر استراتژیک شمال به جنوب،  بهره مندی از موقعیت های طبیعی و جغرافیایی، وجود بناهای تاریخی و گردشگری، مراکز صنعتی و محصولات کشاورزی منحصر به فرد مانند برنج، چای، زیتون از جایگاه کم نظیری در کشور برخوردار است.

عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکمیل و تجهیز  چهار بیمارستان در دستور کار مسئولان استان گیلان است، اظهار امیدواری کرد: این پروژه ها تا دهه فجر امسال تکمیل و افتتاح شوند.

 وی در ادامه به بحث مسکن مهر اشاره کرد و افزود: دولت برای تکمیل پروژه های مسکن مهر از هیچ تلاشی دریغ نکند چرا که تولید مسکن در کشور همواره ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

عاشوری تصریح کرد: سالانه باید یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن در کشور تولید شود تا بتوان بازار مسکن را کنترل و مهار کرد.

وی همچنین به مقوله گازرسانی روستایی اشاره کرد و یادآورشد: بر اساس سیاست جدید دولت و مجلس در زمینه گازرسانی مناطق روستایی کشور به زودی پروژه گازرسانی افزون بر ۵۲ روستا در شهرستان های فومن و شفت به پیمانکاران بخش خصوصی واگذار می شود./مهر

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share