در مراسم تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید مرکزی لنگرود عنوان شد

اتمام ۹۹ درصدی پروژه درمان‌بستر اطاقور لنگرود/اجرای پروژه پایگاه امداد هوایی در لنگرود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهرداد لاهوتی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید مرکزی این شهرستان با اشاره به اتمام ۹۹ درصدی پروژه درمان‌بستر اطاقور لنگرود اظهار کرد: توجه به بهداشت و درمان از مطالبات به حق مردم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهرداد لاهوتی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید مرکزی این شهرستان با اشاره به اتمام ۹۹ درصدی پروژه درمان‌بستر اطاقور لنگرود اظهار کرد: توجه به بهداشت و درمان از مطالبات به حق مردم است.

lahooti_8733 (3)وی افزود: تا حد امکان تلاش کردیم که به این بخش کمک شود و امیدواریم هرچه سریع‌تر شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

این مسئول از اجرای پروژه پایگاه امداد هوایی شرق گیلان در لنگرود خبر داد و گفت: برای اجرای شهرک صنعتی یعقوبیه در این شهرستان مجوز تملک ۲۰۰ هکتار از هیئت دولت گرفته شده که امیدواریم کار تملک زمین هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

لاهوتی بازگشایی دفتر خبری لنگرود در روزهای آینده را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و ادامه داد: اداره آب شهری و روستایی این شهرستان برای برطرف شدن مشکلات آب لنگرود تلاش بیشتری داشته باشند زیرا منابع مورد نیاز تامین شده است.

وی با تاکید به راه‌اندازی طرح پرورش ماهی در قفس در لنگرود خاطرنشان کرد: امیدواریم اداره شیلات با در دستور کار قرار دادن این طرح به صنعتی شدن تولید ماهی و کمک به اشتغال‌زایی شهرستان اقدام کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی از اجرای آسفالت ۵۰ کیلومتر راه روستایی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم با اجرای این پروژه مردم از مزایای طرح بهره‌مند شوند.

فرماندار لنگرود نیز در ادامه جلسه مذکور با تاکید به مدیران این شهرستان در توجه به عملکرد مجموعه خود اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا برای سیاست‌ها و مطالبات دولت گام برداریم.

سید رضا جوادپور آمادگی مدیران برای مقابله با حوادث طبیعی مانند سیلاب و برف در شهرستان، لایروبی به‌موقع نهرها و تامین کود مورد نیاز کشاورزان، مقابله با فساد و تبعیض در اداره‌ها و … را مورد تاکید قرار داد.

بخشدار جدید مرکزی لنگرود نیز اظهار کرد: گشاده‌رویی اساس کار بنده خواهد بود و هر چه دارم در این راستا به‌کار می‌گیرم.

محمد رنجبر با اشاره به اینکه ما میراث‌دار خون شهدا و جانفشانی‌های آنها هستیم، تصریح کرد: همراهی دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و اصحاب رسانه در این مسیر بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام مهدی صدیق، امام جمعه لنگرود نیز در ادامه مراسم مذکور با تاکید به اهمیت حضور به‌موقع مدیران در جلسات اداری اظهار کرد: توجه به اجرای قانون و مصوبات گذشته امری ضروری است.

در جلسه مذکور از تلاش‌های سعید ابراهیم‌پور، معاون عمرانی فرماندار لنگرود که سرپرستی بخشداری مرکزی را بر عهده داشت قدردانی شد.

«محمد رنجبر» که پیش از این رئیس آموزش و پرورش کومله بود به عنوان بخشدار مرکزی لنگرود معرفی شد./فارس

Share