ابوذر ندیمی در نطق میان‌دستور

آیا چند پهلو سخن گفتن ها باعث جدایی شده است؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه کشاورزان جزو مظلومترین و بی دفاع ترین اقشار جامعه هستند، گفت: حقیقتا کشور در دست دلالانی است که عمدتا غیر مولند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه کشاورزان جزو مظلومترین و بی دفاع ترین اقشار جامعه هستند، گفت: حقیقتا کشور در دست دلالانی است که عمدتا غیر مولند.

73979_nadimi-orig ابوذر ندیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۶ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود گفت: بزرگترین سوالی که باید هر تصمیم ساز و هر تصمیم گیر از خود بپرسد اینکه مردم از ما چه می خواهند، بطور حتم مسالی نظیر بیکاری، رکود و مواردی که در بحث معیشت، مردم را می آزارد باید مساله اول و مورد توجه ما باشد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی نان و خانه های فقیر از آن، تصریح کرد: مردم انتظار دارند که نمایندگان ملت در راستای کاهش هزینه ها، امید به آینده و رونق زندگیشان بکوشند.

وی ادامه داد: کشاورزان نیز از ما می خواهند که در برنامه ها و بودجه ها مساله اول ما باشند، چراکه آنان در حقیقت مظلومترین اقشار جامعه هستند که کمترین مدافعان را دارند و حتی در اتاق بازرگانی صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی نیز به چشم نمی آیند و تنها نام آنها وجود دارد، حقیقتا کشور در دست تجاری است که عمدتا دلال مولد نیستند، بلکه غیر مولدند.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مردم از ما می پرسند که در راستای تعامل قوا و نزدیک کردن افکار به جهت هم اندیشی برای مبارزه با تحریم از یک سو، و اجرای اقتصاد مقاومتی از سوی دیگر آیا آنچنان که لازم است به یکدیگر نزدیک هستید، یا اینکه چند پهلو سخن گفتن ها باعث جدایی شده است؟

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل گفت: همچنین مردم در راستای زندگی و معیشت خود همچنان گرفتار موضوع و معضل مسکن هستند، مسکن همچنان در راستای ازدواج، زندگی و استقلال یک مساله اساسی و قابل اتکا استو هرچند که مسکن مهر بارقه ای از امید را آفرید، اما افزایش قیمتها و طولانی شدن زمان اجرای پروژه ها، این امید را با ناامیدی مواجه ساخت.

وی تصریح کرد: مردم از ما می خواهند که در راستای رفتار اخلاقی، صداقت، اعتماد، راستگویی و هم اندیشی با آنان بیش از آنچه می گوییم، باشیم و به تعبیر دیگر آنچه در دلمان است را به زبان ساری و جاری سازیم.

ندیمی با اشاره به اینکه اخلاق، علت بعثت شمرده شده، افزود: پیوست جماعت یعنی ایجاد رابطه میان مردم و حاکمیت./خانه ملت

 

Share