واکنش قربانی به جوسازی برخی رسانه ها

آمدن کحالی می‌تواند برای شهرستان آستانه اشرفیه مفید باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آمدن آقای کحالی به نظر من می‌تواند برای شهرستان آستانه اشرفیه مفید باشد و اگر بسیاری از جریانات سیاسی و بعضی از نیروی‌های درون حاکمیت به دنبال آرامش و آبادانی شهرستان‌های دیگر هستند از این امر استقبال کنند.

سنگ‌اندای معاون آموزشی وزارت بهداشت راه به ناکجاآباد است

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمدحسین قربانی در پاسخ به بعضی از پایگاه‌های خبری استان گفت: اخیرا دیده‌شده است بعضی از پایگاه‌های خبری در استان دنبال جایگاه و فضاسازی در استان هستند و مشاهده‌شده است که مطالب با عنوان «این‌همه فشار برای چیست» دایی مهربان‌تر از مادر شدند.

وی افزود: بسیاری از جریان‌های شخصی با از دست دادن پایگاه خود در بین مردم درصدد به دست آوردن و اثرگذاری و تصمیم‌گیری در سطح استان و شهرستان‌ها هستند.

ghorbani (21)سخنگوی گروه بهداشت و درمان بابیان اینکه بار فشاری که متوجه همین جریانات سیاسی در زمینهٔ مدیریت فرمانداری بود به نتیجه نرسید گفت: برای تعیین فرماندار آستانه اشرفیه باهمت و تلاش ما و هماهنگی مجموع استانداری و مجلس و وزارت کشور شخصی برای فرمانداری انتخاب شد.

عضو پیروان ولایت مجلس فرماندار این شهرستان را فردی متعهد و ارزشی با حضور در عرصه جهبه و جنگ، خانواده شهید، برادر شهید یادکرد و خاطرنشان کرد: وی یکی از نیروهای مفید در عرصه مدیریت استان بوده و سابقه مدیریت فرمانداری را داشته است.

قربانی درزمینهٔ گزارش بعضی از پایگاه‌های خبری استان درباره پست معاونت فرمانداری این شهرستان گفت: برای معاونت فرمانداری آستانه اشرفیه تا به امروز گزینه‌های زیادی مطرح بوده است که در حال بررسی است.

وی بابیان اینکه فرمانداری آستانه اشرفیه در بخش توسعه عمران از عقب‌ماندگی رنج می‌برد یادآور شد: با توجه به فضای موجود و کارهای عقب‌مانده کشور و رسیدن به شاخص‌های توسعه، نیازمند مدیریت قوی در بخش عمرانی و توسعه هستیم.

نماینده شهرستان آستانه‌اشرفیه با تأکید بر اینکه دنبال یک نیروی عمرانی و مفید بوده و هستیم ادامه داد: در این زمینه رایزنی‌های که امروز در سایت‌های گوناگون زده‌شده است و فشار شدیدی برای آمدن یک شخص مطرح می‌شود به نظر می‌رسد که مشکل آقایان در جای دیگر است.

عضو گروه بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر اینکه باید از مدیران توانمند در استان و شهرستان استفاده کرد تصریح کرد: این تصمیم، تصمیم شخص استاندار محترم است و هیچ ربطی هم به جریانات سیاسی و چانه‌زنی‌های چپ و راست ندارد.

وی ادامه داد: آمدن آقای کحالی به نظر من می‌تواند برای شهرستان آستانه اشرفیه مفید باشد و اگر بسیاری از جریانات سیاسی و بعضی از نیروی‌های درون حاکمیت به دنبال آرامش و آبادانی شهرستان‌های دیگر هستند از این امر استقبال کنند.

قربانی یادآور شد: متأسف هستیم که هنوز بعضی‌ها در رشت نشسته‌اند و می‌خواهند برای ما تصمیم بگیرند و بعضی‌ها به این‌طرف و آن‌طرف می‌چسبانند که این به نفع توسعه استان نیست.

دکتر قربانی با اشاره به اینکه استان دار از بنده نظرشان را پرسیدند و من هم گفتم حرفی ندارم ادامه داد: به‌هرحال تصمیم‌گیری درباره افراد در حوزه استان داری، وزارت کشور است و معمولاً برای تعیین مدیران شهرستانی با نماینده رایزنی می‌کنند و اگر گزینه کارآمدی را مشاهده کردیم مخالفت نمی‌کنیم.

با توجه به اینکه نگاه استان برای شهرستان آستانه اشرفیه نگاه توسعه محور است تلاش بر این است که از نیروهای توانمند و کار آزموده استفاده شود.
/آریا

Share