طی اطلاعیه اداره کل حج و زیارت گیلان

آغاز ثبت نام زوج های جوان گیلان برای تشرف به حج عمره مفرده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اداره کل حج و زیارت گیلان طی اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام زوج های جوان برای تشرف به حج عمره خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اداره کل حج و زیارت گیلان طی اطلاعیه ای از آغاز ثبت نام زوج های جوان برای تشرف به حج عمره خبر داد.81401991-6101579

در این اطلاعیه آمده است: زوج های جوان متولد ۱۳۵۲ و ما بعد که محدوده تاریخ عقد رسمی و دائمی آنان در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۲ و شش ماهه اول سال ۱۳۹۳ است، می توانند به سامانه http://ziarat.haj.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام مقدماتی خود اقدام نمایند.

در این اطلاعیه افزوده شده : افراد متقاضی باید بومی استان باشند؛ بدیهی است افراد دارای سند در اولویت تشرف قرار می گیرند و در صورت بالا بودن سقف ثبت نامی از بین افراد ثبت نام شده قرعه کشی بعمل خواهد آمد لذا از کلیه متقاضیان دعوت می شود تا در مهلت قانونی تا شانزدهم آذرماه نسبت به تکمیل ثبت نام خود در سامانه اقدام نمایند.

اداره کل حج و زیارت گیلان در این اطلاعیه خاطرنشان کرده: در حال حاضر تعداد ۵۶ کاروان در مرحله اول عمره ثبت شده که در قالب ۲۸ پرواز به سرزمین وحی اعزام می شوند که اولویت تشرف برای افراد در کاروان های آذر ماه پیش شماره های نوبتی ۵۰۰ و سایر کاروان ها تا ۳۵۰ است.

در این اطلاعیه تصریح شده: در صورت عدم تکمیل ظرفیت هر چهار روز ۵۰ اولویت افزایش می یابد و باید تمامی متقاضیان تشرف به عمره مفرده که قبلاً در سامانه فاخر پیش ثبت نام کرده اند، نسبت به انتخاب کاروان های خود اقدام نمایند.

اداره کل حج و زیارت گیلان در اطلاعیه دیگری در خصوص نحوه تشرف متقاضیان سفر زیارتی عمره مفرده آورده است:اعزام متقاضیان دارای اولویت تشرف به عمره سال ۹۴-۱۳۹۳ در دو مرحله آغاز می شودکه اطلاعات مربوطه درخصوص نحوه ثبت نام و کاروانهای اعزامی استان، در پایگاه اینترنتی: http://gilan.haj.ir قابل دسترس بوده و زائرین واجد شرایط تشرف می توانند با توجه و رعایت دقیق به کلیه نکات قید شده، برنامه ریزی و اقدام فرمایند.

در این اطلاعیه آمده است: گروه ها در دو مرحله که مرحله اول از نیمه اواسط ماه صفر برابر سیزدهم آذرماه تا بیستم اسفندماه سالجاری و در مرحله دوم از ۲۱ اسفند ماه سالجاری تا بیست و هفتم خرداد سال آینده اعزام می شوند.

در این اطلاعیه تاکید شده: اعلام جزئیات گروه های مرحله دوم، به همراه ضوابط و شرایط ثبت نام مربوطه حدوداً از نیمه دوم بهمن ماه سال جاری برابر اطلاعیه های مربوطه اعلام خواهد شد ./ایرنا

Share