حضور نماینده لنگرود در جلسه شورای شهر لنگرود و اطاقور

آسفالت و بهسازی بیش از ۲۹ کیلومتر از راههای روستایی اطاقور و بهسازی بافت فرسوده لنگرود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اسلامی شهر لنگرود و بخش اطاقور حضور پیدا کرد. در این جلسه که روز پنج شنبه ۲۰ آذر ماه در محل شهرداری لنگرود برگزار شد ، جوادپور فرماندار، اعضای شورای اسلامی و شهردار لنگرود ، میرزایی مدیرعامل شرکت عمران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اسلامی شهر لنگرود و بخش اطاقور حضور پیدا کرد.

lahootimed7 (1)در این جلسه که روز پنج شنبه ۲۰ آذر ماه در محل شهرداری لنگرود برگزار شد ، جوادپور فرماندار، اعضای شورای اسلامی و شهردار لنگرود ، میرزایی مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان گیلان حضور داشتند.

رسیدگی به وضعیت اجرای عمران و بهسازی بافت فرسوده ، تملک خانه تاریخی منجم باشی و  بازنگری طرح جامع شهر لنگرود در دستور کار جلسه قرار داشت.

میرزایی با اشاره به چگونگی اجرای طرح عمران و بهسازی بافت فرسوده شهر لنگرود گفت: حدود ۲۴ درصد از بافت شهری لنگرود فرسوده است.

وی افزود: هم اکنون در استان یک هزار و دویست واحد مسکونی در نوبت دریافت تسهیلات بافت فرسوده قرار دارند.

مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به تفاهم نامه امضا شده در زمان دولت گذشته اظهار داشت: با توجه به این که بافت فرسوده معضلی برای شهر بوده است ، اگر دولت به پروژه بهسازی وارد نمی شد قطعاً کار به راحتی پیش نمی رفت.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در توافق برای تملک واحد های تجاری منطقه پل بتنی تا پل خشتی ، عامل سرعت باید بیش از هرچیز دیگری مدنظر قرار گیرد.

در این جلسه مقرر گردید شورایی متشکل از شهردار ، نماینده ای از شورای اسلامی شهر و نماینده ای از شرکت عمران و مسکن سازان تشکیل شده ، پیگیر اجرای این پروژه شوند.

آسفالت و بهسازی بیش از ۲۹ کیلومتر از راههای روستایی اطاقور

lahootimed7 (2) این جلسه در شامگاه پنج شنبه ۲۰ آذرماه در محل بخشداری اطاقور با حضور اعضای شورای بخش و بخشدار اطاقور برگزار شد.

مهرداد لاهوتی با اشاره به پروژه آسفالت ۵۰ کیلومتر از راه های روستایی شهرستان لنگرود اظهار داشت: قرار است بیش از ۲۹ کیلومتر از این پروژه به راههای روستایی بخش اطاقور اختصاص یابد.

نماینده مردم لنگرود در خصوص گازرسانی به روستاهای این بخش نیز عنوان کرد: هم اکنون عملیات گازرسانی به چند روستای دیگر از قبیل کیاگهان ، خاله سر و … به اتمام رسیده و در مورد دهستان لات لیل نیز ابراز داشت: قرار بوده که زمین مناسب برای احداث ایستگاه گازرسانی در این منطقه تهیه شود که متاسفانه با عدم پیگیری مسئولین محلی این امر محقق نشد و همین امر باعث به تعویق افتادن اجرای عملیات گازرسانی به این دهستان شده است.

عضو کمیسیون عمران در خصوص پروژه آبرسانی چشمه واپه گفت: اخیراً ۱/۵ میلیارد تومان به پروژه تزریق شده است.

وی همچنین در خصوص درمان بستر اطاقور و شبانه روزی کردن درمانگاه لات لیل تماس های تلفنی جداگانه ای با دکتر غلامپور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنگرود و پروفسور برزیگر رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان داشتند.

در این جلسه مقرر گردید بخشدار و اعضای شورای بخش اطاقور طی هفته اینده زمین مناسب برای احداث ایستگاه گازرسانی لات لیل را فراهم نمایند.

شایان ذکر است مسیرهای در نظر گرفته شده برای آسفالت و مرمت آسفالت راه های روستایی بخش اطاقور به شرح ذیل می باشد:

– روستای پنو به طول ۶ کیلومتر

– مسیر امش به بلوردکان به طول ۸ کیلومتر

– روستای کوردسراکو بالا به طول ۲ کیلومتر

– روستای خانه پشتان به طول ۱ کیلومتر

– روستای نقره چین محله به طول ۰/۵ کیلومتر

– روستای چیلیکی به طول ۱ کیلومتر

– روستای پتی شیم به طول ۱/۷ کیلومتر

– روستای لیلا سرا به طول ۰/۵ کیلومتر

– مسیر نوروز سرا به علی آبادسرا به طول ۱/۵ کیلومتر

– روستای شکرکش بالا به طول ۱ کیلومتر

– مسیر نشاش به خرطای به طول ۳/۵ کیلومتر

– مسیر بیرومه به خلیفه گوابر به طول ۲/۵ کیلومتر

Share