آخرین وضعیت رضا داودنژاد در بیمارستان+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا داودنژاد در آی سی یو بیمارستان «کوثر» شهر شیراز تحت مراقبت است. غزل بدیعی همسر این بازیگر سینما گفت: وضعیت رضا پس از دو عمل جراحی ۵ و ۴ ساعته که روز پنج‌شنبه ۶ آذر ماه انجام شد،رضایت‌بخش است اما برای مراقبت‌های بیشتر فعلا ممنوع‌الملاقات است. او علاوه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا داودنژاد در آی سی یو بیمارستان «کوثر» شهر شیراز تحت مراقبت است.

غزل بدیعی همسر این بازیگر سینما گفت: وضعیت رضا پس از دو عمل جراحی ۵ و ۴ ساعته که روز پنج‌شنبه ۶ آذر ماه انجام شد،رضایت‌بخش است اما برای مراقبت‌های بیشتر فعلا ممنوع‌الملاقات است.

140430_163
او علاوه بر تشکر از دکتر نیک اقبالیان که این جراحی را انجام داده است از دکتر گلشنی مدیر بیمارستان که نهایت همکاری را داشته است نیز قدردانی کرد.

رضا داودنژاد برای آخرین عمل جراحی مراحل پس از درمان پیوند کبد از هفته گذشته به شیراز سفر کرد و پیش از این عمل به ایسنا گفت: آخرین عمل را در راستای دوران نقاهت پس از عمل پیوند کبد انجام می‌دهم و امیدوارم که پس از این عمل که عمل آخر خواهد بود، شرایط و آمادگی کار داشته باشم.
140431_610
داودنژاد عمل پیوند کبدش را دو سال پیش انجام داده است. این بازیگر بازی در فیلم‌هایی چون «مصائب شیرین»، «کلاس‌هنرپیشگی»،«هوو»،«بچه‌های بد» را در کارنامه هنری‌اش دارد.
/ایسنا

Share