شکست داماش مقابل شهرداری بندرعباس

آب و هوای خلیج فارس با بچه های دریای کاسپین سازگار نبود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،داماش پس از ۴ تساوی پی در پی شکست را پذیرا شد.داماش در حالی این بازی را در دقایق پایانی واگذار کرد که در ۴ بازی پیشین خود به تساوی رسید. داماشی ها علی رغم این شکست کماکان با ۱۳ امتیاز در رتبه پنجم جدول باقی ماندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،داماش پس از ۴ تساوی پی در پی شکست را پذیرا شد.

آب و هوای خلیج فارس با بچه های خزر سازگار نبود/شکست داماش مقابل شهرداری بندرعباسدر این دیدار که در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شد، شاگردان عبدالرحیم خرمزی در تیم شهرداری از همان ابتدا به دنبال سه امتیاز بازی بودند اما در نیمه اول دفاع بسته داماش گیلان این اجازه را نداد تا شهرداری به گل برسد  وشهرداری هم با بی دقتی مهاجمان خود موقیعت ها را از دست داد تا بازی در نیمه اول بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد.

اما در نیمه دوم شهرداری بندرعباس که دوست نداشت سه امتیاز خانگی را از دست بدهد فشار حملات خود را اضافه کرد اما درخشش دروازبان داماش گیلان باعث شد دروازه داماش بسته بماند.

در دقیقه ۷۷ بازیکن ۲۰ ساله بومی استان هرمزگان دانیال عامری به جای مهدی دغاغله وارد زمین شد تا روند بازی شهرداری تغییر کند و این بازیکن سه موقیعت خطرناک ایجاد کرد تا اینکه این مهاجم شهرداری در دقیقه ۹۰ با سانتر رضا مردانی بالاتر از مدافعان بلند قد داماش با ضربه سر دروازه مهدی رحیم زاده را باز کرد تا شهرداری بندرعباس به دومین پیروز فصل خود دست یابد و از انتهای جدول رهایی پیدا کند.

شهرداری بندرعباس با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و با سه پله صعود به مکان هشتم جدول گروه “ب” این رقابتها صعود کرد و داماش گیلان نیز با همان ۱۳امتیاز در رتبه پنجم جدول باقی ماند.

پس از اتمام بازی لیدر باشگاه شهرداری بندرعباس به داخل رختکن تیم آمد و به همراه بازیکنان مدیرت و کادرفنی به خوشحالی پرداخت که سر وصدای بیش از حد این موضوع باعث شد امید هرندی سرمربی داماش اعلام کند تا وقتی سر وصدا قطع نشود بنده مصاحبه نخواهم کرد و همچنین اعلام کرد چرا هیئت فوتبال بندرعباس سالن کنفرانس خبری ندارد.

داماش در حالی این بازی را در دقایق پایانی واگذار کرد که در ۴ بازی پیشین خود به تساوی رسید. داماشی ها علی رغم این شکست کماکان با ۱۳ امتیاز در رتبه پنجم جدول باقی ماندند.

در جدول گروه ب لیگ دسته اول در پایان هفته دهم، مس رفسنجان با ۲۴ امتیاز در رتبه نخست و تیم های نفت آبادان، سیاه جامگان و پاس همدان هر سه با ۱۸ امتیاز در رتبه های دوم تا چهارم جدول قرار گرفتند.

ترکیب داماش گیلان: آرمین رحیم زاده – مهیار نوری – بهنام عسگرخانی – امیر تیزرو – کیانوش میرزائی – محمد رستمی – هادی سهرابی (C) – حمید خدابنده لو (امیر غمناک از ۸۶) – میلاد قربان زاده – سعید اسماعیل پور (وحید حسین زاده از ۸۰) – امین ترکاشوند (سعید مرتضوی از ۷۰)./وارش اسپرت و مهر

 

Share