کوچکی نژاد:مجلس رای بسیار چشمگیری به فرهادی خواهد داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ با مثبت ارزیابی کردن اقدام دولت در معرفی محمد فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم٬ گفت: این انتخاب نشان از درک دولت از دغدغه مجلس دارد. جبار کوچکی‌نژاد با مثبت ارزیابی کردن اقدام دولت در معرفی محمد فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی […]

آفتی که در افشاگری‌ها مشاهده می کنیم گم‌شدن نام مجرم اصلی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ با مثبت ارزیابی کردن اقدام دولت در معرفی محمد فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم٬ گفت: این انتخاب نشان از درک دولت از دغدغه مجلس دارد.
جبار کوچکی‌نژاد با مثبت ارزیابی کردن اقدام دولت در معرفی محمد فرهادی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم٬ تحقیقات و فناوری٬ گفت: محمد فرهادی که در حال حاضر مدیر عامل هلال احمر و وزیر بهداشت دولت اصلاحات بوده از کارنامه خوبی برخوردار است.

kochak-jabarنماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی٬ با یادآوری استقبال نمایندگان از معرفی محمد فرهادی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم٬ افزود: با توجه به عملکرد وی در دوره اصلاحات و همچنین در دورانی که در هلال احمر بوده مجلس نگاه مثبتی به خدمات وی داشته و به طور حتم وی می‌تواند با ارایه برنامه‌های خود رای خوبی از مجلس کسب کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با تشکر از دولت یازدهم در معرفی گزینه پیشنهادی وزارت علوم با درنظرگرفتن دغدغه‌های نمایندگان٬ گفت: از دولت متشکریم که بعد از کش و قوس‌هایی که داشته پیام مجلس را درک کرده به این معنی که مجلس عقد اخوت با کسی نبسته و در صورتی که دولت در معرفی گزینه پیشنهادی به مجلس شاخص‌ها را مدنظر قرار دهد کمال همکاری را از سوی مجلس شاهد خواهد بود.

وی با بیان اینکه مجلس رای بسیار چشمگیری به محمد فرهادی خواهد داد٬ افزود: کارنامه مثبت و همچنین توان علمی گزینه پیشنهادی از نقاط مثبت و بازری است که وی را به مسند وزارت علوم نزدیک خواهد کرد.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه بحث‌های فرهنگی و علمی دانشگاه باید به طور شفاف در برنامه‌های وزیر پیشنهادی دیده شود٬ گفت: به طور حتم نمایندگان با دیدن برنامه‌های فرهادی اجازه حضور وی در وزارت علوم را خواهند داد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی٬ یادآور شد: با توجه به شناختی که داریم دغدغه نمایندگان برای وی بسیار مهم بوده امید است این وزارتخانه روزهای خوبی را از این پس سپری کند./خانه ملت
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبار کوچکی نژاد،مهرداد لاهوتی،ناصر عاشوری،حمیدرضا خصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفر نعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share