یک منبع آگاه خبرداد

۴۰ منزل مسکونی اختلاسگر ۳ هزارمیلیاردی در انزلی توقیف شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا منبعی آگاه گفت: منزل اختلاسگر ۳ هزار میلیاردی (سه تریلیون تومان) در بندرانزلی توقیف شده و به زودی قیمت گذاری می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا انزلی کلاب نوشت:

002منبعی آگاه گفت: منزل اختلاسگر ۳ هزار میلیاردی (سه تریلیون تومان) در بندرانزلی توقیف شده و به زودی قیمت گذاری می شود.
این منبع آگاه خاطر نشان کرد: ۴۰ واحد مسکونی از اختلاسگر بزرگ به ارزش ۴۳۲ میلیارد تومان شناسایی شده است که ۳۹ واحد در تهران و یک واحد نیز در بندرانزلی قرار دارد و بعد از قیمت گذاری فروخته خواهد شد.
گفتنی است این ماجرا در آغازین روزهای داغ شهریور ماه ۹۰ شروع شد و نقل محافل خبری شد که نه تنها مسئولان بلکه همه شهروندان ایرانی در یک شوک بزرگ فرو برد؛ خبر کشف اختلاس سه هزار میلیاردی توسط یک شرکت با همکاری چندین بانک دولتی سریعا در تمام رسانه های دنیا منعکس شد.

اما خبر وقتی وارد استان گیلان شد که اعلام گردید وی مالک باشگاه داماش است و در فوتبال و سرنوشت فوتبالیست های گیلانی نقش به سزایی دارد و پس از دستگیری مالک این باشگاه، اموال و دارایی‌های باشگاه داماش رشت نیز در آستانه توقیف قرار گرفت و حتی کلیه حساب های مالی این باشگاه مسدود شد و به نوعی نام باشگاه داماش با بزرگترین پرونده اختلاس ایران گره خورد و اکثر کارشناسان ورزشی نیز دلیل سقوط داماش به دسته یک را همین موضوع می دانند.

شهر انزلی نیز از ترکش های اختلاسگر ۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ در امان نماند و چند روز پیش نام یک منزل مسکونی از این فرد در شهرستان انزلی توجه سایت ها و رسانه های خبری را به خود جلب کرد .
بعد از پیگیری ها مکرر از مقامات شهری و توجه به حساسیت موضوع تنها جوابی داده شد که در رسانه ملی منتشر شد و تنها گفتند که منزل اختلاسگر ۳ هزار میلیاردی در انزلی شناسایی و بعد از قیمت گذاری فروخته خواهد شد و هیچ اطلاعی در خصوص مکان دقیق این منزل در انزلی و قیمت خانه منتشر نشد.

Share