وقتی وعده ها رنگ واقعیت به خود نمی گیرد

۱۷ روز از وعده رییس شورا گذشت اما خبری از تندیس دکتر چمساز نشد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا از هفت روز وعده داده شده برای توسط رییس شورای شهر خمام ۱۷ روز است که می گذرد اما همچنان خبری از تندیس دکتر چمساز نیست !

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در سال ۸۹ شاهد این بودیم که تعدادی از مجسمه های سطح شهر تهران در طی مدت کوتاهی ناپدید شدند.روزها و ماه ها و سال ها گذشت اما هیچ گاه دلیل ناپدید شدن این مجسمه ها توسط مسئولین امر عنوان نشد.
اما اینبار سخن از ناپدید شدن مجسمه ها در سطح شهر تهران نیست.اواخر مهر ماه بود که تندیس دکتر چمساز به یکباره ناپدید شد.در اذهان شهروندانی که با عبور از خیابان با سکوی بدون تندیس دکتر چمساز مواجه شدند در ابتدای کار این ذهنیت ایجاد شد که تندیس پزشک خیر خمامی به سرنوشت مجسمه های تهران دچار شده است.تا اینکه اسماعیل احمدنیا رییس شورای شهر خمام در گفتگو با یکی از رسانه ها علت برچیدن تندیس مرحوم چمساز را « گلایه های شهروندان در خصوص عدم تشابه تندیس با چهره‌ی دکتر چمساز »اعلام می دارد و از نصب مجدد تندیس پس از تغییرات و مرمت طی هفت روز آتی خبر می دهد.
از هفت روز وعده داده شده توسط رییس شورای شهر خمام ۱۷ روز است که می گذرد اما همچنان خبری از تندیس دکتر چمساز نیست و سکوی خالی در چشم شهروندان خودنمایی می کند.
اقدام مجموعه مدیریت شهری خمام در ساخت و جانمایی تندیس دکتر چمساز بسیار شایسته و قابل تقدیر است اما تاخیر در وعده ها ممکن است شهروندان را نسبت به شورا و شهرداری بی اعتماد نماید.

IMG_۲۰۱۴۱۱۱۴_۱۰۴۵۴۷

در پایان امیدواریم سخنان رییس شورا هرگز مصداق این یک بیت از غزل حضرت مولانا نشود.

هزار وعده ده آنگه خلاف کن همه را
که آن سراب که ارزد صد آب خوش اینست

گفتنی است در مورخه ۲۴ تیرماه سال جاری و همزمان با سومین روز درگذشت دکتر امین چمساز از تندیس آن مرحوم در شهر خمام رونمایی شده بود.

Share