۱۴ کشته و ۳۱ زخمی در دو انفجار بغداد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده در دو منطقه العامریه و المشتل در بغداد ۱۴ تن کشته و ۳۱ تن دیگر زخمی شدند. اژانس خبری ” ا . ب ” گفت :در پی این دو انفجار نیروهای امنیتی مکان حادثه را بسته و خودروهای امدادرسان برای انتقال اجساد به پزشکی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده در دو منطقه العامریه و المشتل در بغداد ۱۴ تن کشته و ۳۱ تن دیگر زخمی شدند.

اژانس خبری ” ا . ب ” گفت :در پی این دو انفجار نیروهای امنیتی مکان حادثه را بسته و خودروهای امدادرسان برای انتقال اجساد به پزشکی قانونی و زخمی‌ها به بیمارستان در محل حاضر شدند.

فرمانده عملیات بغداد نیز اعلام کرد: در درگیری‌های نیروهای عراقی با داعش، ۱۶ تکفیری در دو منطقه داوود الحسن و تل الطاسه واقع در شمال شهر بغداد به هلاکت رسیدند.

همچنین نیروهای عراقی از هلاکت ۱۴ داعشی از جمله چند فرمانده برجسته عملیاتی این گروه در منطقه العوجه در شرق تکریت خبر دادند. این در حالی است که نیروهای هوایی ائتلاف ضد داعش در شهرستان الشرقاط، واقع در شمال تکریت و مرکز بازرسی این گروه تروریستی را بمباران کردند و تعدادی از آنان را کشتند.

فرمانده‌ پلیس استان الانبار اعلام کرد: مسیر ارتباطی رمادی و سامرا تا شهر بغداد به زودی و طی هفته‌ آینده گشوده خواهد شد.36

/ سانا

Share