مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران خبرداد

۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تخفیف کتاب در نمایشگاه گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در آیین افتتاح دهمین نمایشگاه کتاب گیلان در رشت از ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تخفیف کتاب در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در آیین افتتاح دهمین نمایشگاه کتاب گیلان در رشت از ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تخفیف کتاب در این نمایشگاه خبر داد.
امیرمسعود شهرام‌نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، صبح امروز شنبه ۱۷ آبان در آیین افتتاحیه دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان که در محل نمایشگاه‌های دائمی استان برگزار شد، با تاکید بر اینکه مشکلات ناشران گیلانی بررسی می‌شود، گفت: ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ارائه بن و تخفیف به علاقه‌مندان به کتاب در دهمین نمایشگاه کتاب گیلان IMG_2567اختصاص یافته است.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۳۰۰ ناشر از سراسر کشور حضور دارند، اظهار کرد: از این تعداد ۳۰ ناشر متعلق به استان گیلان است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۲۱۰ غرفه دایر است، افزود: برخی از ناشران در بخش فروش تجمیعی و متمرکز قرار گرفته‌اند و از آنجایی که امکان حضور همه ناشران در نمایشگاه وجود نداشت غرفه‌های تجمیعی و متمرکز زمینه حضور ناشران بیشتر را فراهم می‌سازد.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران گفت: افزایش غنایی محتوایی نمایشگاه‌های کتاب گیلان از نکات بارز دهمین نمایشگاه کتاب این استان است.

شهرام‌نیا، حضور و تنوع ناشران در نمایشگاه‌های کتاب را مورد تاکید قرار داد و گفت: دهمین نمایشگاه کتاب گیلان کاملا به روز و متنوع است. دراین نمایشگاه درحوزه اطلاع رسانی فعالیت های خوبی صورت می گرفته است و امکان جست و جوی کتاب و ناشر در غرفه اطلاع‌رسانی نمایشگاه در سایت www.icfi.ir جود دارد.

مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با اشاره به برنامه‌های متنوع در دهمین نمایشگاه کتاب گیلان افزود: از جمله این برنامه‌ها رونمایی از کتاب و برنامه‌های مرتبط با ایام عزاداری امام حسین(ع) است.

شهرام‌نیا با بیان اینکه اختصاص بن تخفیف به شهروندان عمومی است، افزود: با این امر فرصت برابر برای شهروندان در بهره‌مندی از نمایشگاه فراهم می‌شود.

دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان با حضور بیش از ۴۰۰ ناشر کشوری از ۱۷ لغایت ۲۳ آبان ماه جاری از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب برای بازدید علاقه‌مندان در محل دایمی نمایشگاه‌های استان دایر است.

Share