گسترش صنایع کوچک مساویست با افقی روشن برای ایرانی بهتر با اقتصادی برتر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معرفی و آشنایی صنعتگران با عمده وظایف ، سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بهترین راه برای ترویج و توسعه صنایع کوچک می باشد. طهمورث لاهوتی اشکوری در خصوص اهم فعالیتهای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت : ایجاد زمینه لازم برای راه اندازی ، هدایت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معرفی و آشنایی صنعتگران با عمده وظایف ، سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بهترین راه برای ترویج و توسعه صنایع کوچک می باشد.

lahooti02طهمورث لاهوتی اشکوری در خصوص اهم فعالیتهای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت : ایجاد زمینه لازم برای راه اندازی ، هدایت و توسعه صنایع کوچک بویژه در مناطق کمتر توسعه یافته از اهم فعالیتهای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران می باشد.

وی در ادامه افزود : سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ، سازمانی توسعه ای است که سیاست گذاری ، برنامه ریزی ، ساماندهی و پشتیبانی از ایجاد و توسعه شهرکها و نواحی صنعتی را به عهده دارد .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : یکی از اهداف سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران افزایش سهم صنعت در تولید ناخالص ملی و بهبود فضای کسب وکار صنایع کوچک با استفاده از منابع داخلی و عمرانی می باشد .

وی در پایان به این نکته اشاره کرد که : گسترش صنایع کوچک مساویست با افقی روشن
برای ایرانی یهتر با اقتصادی برتر ، معرفی و آشنایی صنعتگران با عمده وظایف ، سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بهترین راه برای ترویج و توسعه صنایع کوچک می باشد .

Share