کوچک‌زاده خطاب به آشنا:حرفهای گنده‌تر از دهانت می‌زنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران امروز سه‌شنبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر آئین‌نامه‌ای با استناد به بند ۲ تبصره ۵۵ آئین‌نامه داخلی مجلس گفت: طبق آئین‌نامه رسیدگی به عملکرد بودجه سالانه مجلس حداکثر تا پایان شهریور سال بعد باید جهت اطلاع نمایندگان چاپ شود اما من […]

T2784973-4091608به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران امروز سه‌شنبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر آئین‌نامه‌ای با استناد به بند ۲ تبصره ۵۵ آئین‌نامه داخلی مجلس گفت: طبق آئین‌نامه رسیدگی به عملکرد بودجه سالانه مجلس حداکثر تا پایان شهریور سال بعد باید جهت اطلاع نمایندگان چاپ شود اما من تا به حال ندیده‌ام که در ادوار گذشته این کار صورت گرفته باشد.

وی افزود: من تصور می‌کردم آقای تاجگردون که به دنبال ریاست کمیسیون برنامه و بودجه است می‌خواهد مقررات را رعایت کند اما امسال نیز عملکرد بودجه سالانه مجلس برای نمایندگان قرائت نشد.

کوچک‌زاده در تذکر دوم خود از رئیس مجلس خواست شأن مجلس را رعایت کند و در این باره ادامه داد: من این موضوع را قبل از رأی‌گیری برای آقای دانش‌آشتیانی طرح نکردم تا نمایندگان نظرات کارشناسی خود را اعلام کنند.

وی ادامه داد: شایسته نیست که آقای رئیس‌جمهور مشاور خود را مهار نکند؛ این مشاور قبل از هر رأی‌گیری برای وزرای پیشنهادی دسته گل به آب می‌دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور عنوان کرد: آقای آشنا لباسی که پوشیده‌ای در قد و قواره‌ات نیست، برای همین حرف‌های گنده‌تر از دهانت می‌زنی.

در ادامه ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه را برعهده داشت تذکر اول کوچک‌زاده را وارد دانست و گفت: در آئین‌نامه داخلی مجلس بر ارائه گزارش عملکرد سالانه بودجه تأکید شده است چرا که دولت را در اصلاح بودجه سال بعد کمک می‌کند.

Share