کتاب عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بعنوان کتاب سال انتخاب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ، کسب عنوان کتاب سال دانشگاه آزاد اسلامی کشور را در حوزه هنر و پژوهش های هنری به خود اختصاص داد. در مراسم انتخاب  در حوزه فرهنگی و اجتماعی که در واحد تهران جنوب دانشگاه آزاداسلامی و با حضور معاونان فرهنگی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ، کسب عنوان کتاب سال دانشگاه آزاد اسلامی کشور را در حوزه هنر و پژوهش های هنری به خود اختصاص داد.
IMG_3824در مراسم انتخاب  در حوزه فرهنگی و اجتماعی که در واحد تهران جنوب دانشگاه آزاداسلامی و با حضور معاونان فرهنگی وزارت ارشاد و دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولین دانشگاهی و فرهنگی برگزار شد، کتاب دکتر اختر ظهوری واقعی، عضو هیأت علمی گروه زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با عنوان« تحلیل درون مایه و شخصیت پردازی نمایشنامه های تنسی ویلیامز» به عنوان کتاب سال دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه هنر و پژوهش های هنری، انتخاب شد و مورد تقدیر قرار گرفت .
خانم دکتر اختر ظهوری واقعی ، از اعضای هیأت علمی گروه زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بوده که این کتاب را به قصد نقد و بررسی نمایشنامه های این نویسنده نگاشته است. مجموعه نمایشنامه ها مورد نقد و بررسی قرار گرفت و از این میان دست مایه و درون مایه های مشترک مورد بررسی قرار گرفت.
لازم به ذکر است این کتاب از انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت مشتمل بر ۱۸۳ صفحه به چاپ رسیده است که تألیف آن بمدت دو سال به طول انجامید .

Share