منابع آسوشیتدپرس گزارش دادند

ژنرال سلیمانی حتی در خط مقدم جلیقه ضدگلوله نمی‌پوشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اندکی پس از عقب‌نشینی نیروهای داعش از شهر جرف الصخر، تلویزیون عراق صحنه‌هایی از حضور تانک‌های ارتش و حضور سربازان در ساختمان‌هایی که پیش‌تر توسط داعش تسخیر شده بود را پخش کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اندکی پس از عقب‌نشینی نیروهای داعش از شهر جرف الصخر، تلویزیون عراق صحنه‌هایی از حضور تانک‌های ارتش و حضور سربازان در ساختمان‌هایی که پیش‌تر توسط داعش تسخیر شده بود را پخش کرد.

166532_804با این حال با گذشت اندک زمانی برخی از رسانه‌های مستقل عراقی تصاویری را پخش کردند که نشان از حضور قدرتمند سردار «قاسم سلیمانی» در جرف الصخر و نقش آن در آزادسازی این شهر داشت.

بنا بر گزارش آسوشیتدپرس تعدادی از فرماندهان نظامی از حضور ده‌ها مشاور سپاه قدس ایران و حزب‌الله لبنان در خطوط مقدم جرف الصخر،  فراهم آوردن تسلیحات برای سربازان عراقی،‌ تعلیم حدود ۷هزار نفر از آنها و همکاری با فرماندهان عراقی برای رهبری عملیات‌های نظامی خبر داده‌اند.

یکی از مقامات نظامی عراق که خواسته نامش فاش نشود، در توصیف شخصیت سردار قاسم سلیمانی وی را شخصی شجاع و بی‌باک خوانده است که حتی در زمان حضور در خطوط مقدم نیز از جلیقه ضدگلوله استفاده نمی‌کند.
/فارس

Share