در محور اصلی رودسر به کلاچای

چهار مصدوم در تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی پراید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،راکب یک دستگاه موتورسیکلت به همراه زن و دو فرزند خردسالش دقایقی پیش در برخورد با یک دستگاه خودروی پراید در محور اصلی رودسر به کلاچای قبل از پل هوایی حسن‌سرا از مسیر حرکت غرب به شرق دچار مصدومیت شدند.

5 مصدوم به علت برخورد خودرو آردی به جدول در محور آستارا-لوندویل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،راکب یک دستگاه موتورسیکلت به همراه زن و دو فرزند خردسالش دقایقی پیش در برخورد با یک دستگاه خودروی پراید در محور اصلی رودسر به کلاچای قبل از پل هوایی حسن‌سرا از مسیر حرکت غرب به شرق دچار مصدومیت شدند.hades

کارشناس پلیس راه چابکسر دلیل این حادثه را بی‌احتیاطی راکب موتورسیکلت عنوان کرد و گفت: در بررسی اولیه بی‌توجهی راکب موتورسیکلت به جلو محرز شده است.

حبیب حکیمی با بیان اینکه هیچ‌ کدام از سرنشینان موتورسیکلت کلاه ایمنی بر سر نداشتند، اظهار کرد: راکبان موتورسیکلت در این حادثه شامل مرد و همسر و دو فرزند دختر دو ساله و پنج ساله مصدوم شدند.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبان موتورسیکلت، از آنها خواست به هنگام رانندگی با موتورسیکلت موارد ایمنی را رعایت کنند.

 آمبولانس بلافاصله با حضور در صحنه نسبت به انتقال مصدومان به بیمارستان اقدام کرد و حال مادر خانواده چندان رضایت‌بخش نیست ضمن اینکه بقیه افراد خانواده نیز دچار آسیب شدید شدند./فارس

Share