معاون عمرانی استاندار گیلان

پل سفیدمزگی شفت تا پایان سال بازسازی و مرمت می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: عملیات بازسازی و مرمت چند پل آسیب‌دیده شفت تا پایان سال جاری نهایی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: عملیات بازسازی و مرمت چند پل آسیب‌دیده شفت تا پایان سال جاری نهایی می‌شود.

Picture 604حجت شعبان‌پور عصر امروز در حاشیه بازدید از چند پل آسیب‌دیده شهرستان‌های شفت و فومن هدف از این بازدید را مشاهده مشکلات موجود و برآورد اعتبار برای مرمت پل‌های آسیب‌دیده ذکر کرد.

وی با اشاره به پل «سفیدمزگی» از توابع بخش احمدسرگوراب شفت که در بارندگی و سیل سال گذشته دچار آسیب شدید شده است، گفت: برای برطرف شدن مشکل این پل طرح مطالعاتی صورت می‌گیرد تا به صورت آب‌نما مشکل مردم برطرف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه برای بازسازی پل سفیدمزگی لوله‌ها توسط سازمان حوادث غیرمترقبه استان تامین شده است، خاطرنشان کرد: تلاش ما در انتخاب سریع‌تر پیمانکار و آغاز کار اجرایی است.

وی با بیان اینکه با استفاده از مواد ۱۰ و ۱۲ در حال تامین اعتبار برای این پل‌ها هستیم، تصریح کرد: قرار است از محل بودجه حوادث برای مرمت این پل‌ها تامین اعتبار شود.

شعبان‌پور با اشاره به اینکه کار بازسازی و مرمت این چند پل تا پایان سال ۹۳ نهایی می‌شود، یادآور شد: برای نظارت بر عملیات بازسازی این پل‌ها بار دیگر از مناطق مذکور برنامه بازدید انجام می‌شود.

وی گفت: دیدگاه ما در استانداری گیلان بر برطرف شدن سریع‌تر مشکلات مردم است و بنده نیز سعی در پیگیری موضوع از طریق دستگاه‌های اجرایی دارم.

شعبان‌پور را در بازدید از مناطق حادثه‌دیده مذکور ناصر عاشوری نماینده مردم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی، افشین عزیزی مدیرکل حوادث غیر مترقبه استانداری گیلان، یونس محمودی فرماندار شفت و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی همراهی کردند.
/فارس

Share