پرداخت عوارض در اتوبان رشت – قزوین الکترونیکی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: پرداخت الکترونیکی عوارض در اتوبان تهران- قزوین- رشت در راستای اجرای پروژه مسیر سبز ساحل پاک، راه اندازی و فعالیت خود را آغاز می‌کند. سیاوش شمسی‌پور صبح امروز در چهارمین نشست با مدیران و مسئولان استان که در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: پرداخت الکترونیکی عوارض در اتوبان تهران- قزوین- رشت در راستای اجرای پروژه مسیر سبز ساحل پاک، راه اندازی و فعالیت خود را آغاز می‌کند.autoban

سیاوش شمسی‌پور صبح امروز در چهارمین نشست با مدیران و مسئولان استان که در سالن اجتماعات اداره کل حفاظت محیط زیست قزوین برگزارشد، اظهار کرد: طرح پرداخت الکترونیکی در عوارضی‌های اتوبان تهران- قزوین- رشت در راستای تحقق اهداف پروژه مسیرسبز- ساحل پاک، اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: به منظور اجرای این طرح در همه عوارضی‌های استان باید سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه در این زمینه اقدامات و راهکارهای موردنظر خود را ارائه دهند چراکه این طرح نیازمند مساعدت‌های همه مسئولان استان است و یک سازمان یا ارگان به تنهایی قادر به انجام این طرح نیست.

شمسی‌پور تصریح کرد: ابعاد مختلف طرح پرداخت الکترونیکی عوارض باید مورد بررسی و تحلیل‌های کارشناسانه  مسئولان قرار گیرد تا معایب و مزایای این طرح شناسایی و مورد ارزیابی قرار گیرد.

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست قزوین خاطرنشان کرد: باید اقدامات انجام شده در راستای تحقق اهداف پروژه مسیرسبز- ساحل پاک را بررسی کرده و همچنین برنامه‌های در دست اقدام را هرچه سریعتر به پایان رسانده و مسئولان تلاش کنند راهکارهای عملیاتی ارائه دهند.

وی با اشاره به مصوبات جلسه گفت: راه انداری سویچ بانک‌های عامل جهت خرید راحت تگ‌های عوارض برای عموم مردم، بهره برداری لاین پرداخت الکترونیکی در طول مسیرو پیگیری‌های لازم درباره نحوه اعمال جریمه برای متخلفان توسط فرماندهی نیروی انتظامی از جمله مصوبات این جلسه بود.

/تسنیم

Share