وقتی پیاده رو در رشت محل پارک خودرو می شود !+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیلانیان, روزگاری پارک خودرو در پیاده رو خلاف و مستحق جریمه راهنمائی و رانندگی بود که الحمد الله یا بجهت کثرت خلاف های رانندگی این مهم فراموش شده و یا اینکه خرق عادت شده و پیاده رو ها را محل پارکینگ خودرو و سواره روها را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیلانیان, روزگاری پارک خودرو در پیاده رو خلاف و مستحق جریمه راهنمائی و رانندگی بود که الحمد الله یا بجهت کثرت خلاف های رانندگی این مهم فراموش شده و یا اینکه خرق عادت شده و پیاده رو ها را محل پارکینگ خودرو و سواره روها را به استفاده مشترک خودرو عبوری و عابر پیاده قرار داده اند !

از این رو برخی به مکنت رسیدگان برای حفظ دارائی این حق را برای خود قائلند که خودرو گرانقیمت شان را با سد معبر در پیاده رو پارک می نمایند و عابران پیر و جوان ، خرد و کلان ، بیمار و ناتوان ناگزیرند به دلیل تبدیل پیاده رو به پارکینگ جان شان را در کف دست بگذارند و از حاشیه سواره رو عبور نمایند که با کوچکترین شیطنت کودکان و یا رانندگان ممکن است حادثه غیر قابل جبران بلکه فاجعه انسانی بوجود بیاید.

سوال این است چرا مردم عادی و قشر آسیب پذیر باید با در خطر قرار دادن جان شان حافظ اموال مرفهین بی درد باشند ! و چرا متولیان امر به این مهم که روز به روز در حال رشد است اقدامی نمی کنند ؟!

حال در این ماجرا چه کسی مقصر و یا چه کسی ناظر است که باید مانع این خلاف بزرگ شود با خداست از این رو این خلاف رو به گسترش است . خدا بخیر کند .

13 32

Share